Jouw collectie op één foto deel V

Iets met mosterd en een maaltijd :sunglasses:

6 likes

Je hebt een aantal serieus mooie horloges, alle horloges op de onderste 5 foto’s zijn mijns inziens volstrekt overbodig. Ik vermoed ook dat je die nauwelijks tot nooit draagt. Ik zou alles van de laatste 5 foto’s weg doen. Less is more…

Gewoon 1 mooie knaller ervoor terug halen. Op je rekening heb je er toch niets aan :wink:

2 likes

Quality over quantity!

2 likes

Als ik t geld op de rekening moest gaan uitgeven dan euh, tja… :nerd_face:
Ik wil binnen vrij korte tijd 'n M340i gaan kopen. Maar die ga ik prive aanschaffen. (geen bijtelling over 105k) Dan kan ik net zo goed wat centen vrijmaken & daar aan uitgeven, blijft de rekening een beetje gevuld voor n vakantie huis ofzo. :nerd_face::joy:

3 likes

gaaaaap :sweat_smile:

Lekker zo een M340i :ok_hand:

3 likes

Ghehe, lol. Geintje uiteraard.

Jup, ik had er niet in moeten gaan zitten. :see_no_evil:

2 likes

Ftfy :grin:

2 likes

Jaaaa, nog erger.
De koude start van de B58… Nu al medelijden met de buren.

Oh nee, niet. :joy:

2 likes

Wat ben je toch een naar mannetje, bah

18 likes

Doe jij anders die Omega, Eterna, Hamilton en Citizen weg, want…

:expressionless:

8 likes

Weer mis. De Citizen en Hamilton al een week intermitterend om de pols

3 likes

En waarom denk jij dan dat een ander zijn goedkopere horloges niet draagt?

Dat dus. :face_vomiting:

4 likes

Wat ik bedoel is dat jij iets roept waarvan je ook niet weet hoe of wat.

6 likes

Hoh rustig maar mensen. Was gewoon mijn goedbedoelde advies op een vervolg stap en kijk op de collectie. Een leuk en goed horloge hoeft niet veel geld te kosten maar de beste man had een aantal serieuze klappers in zijn collectie. Mijns inziens voegen dan een handje vol Invicta’s en een karre vracht (50+) aan vintage horloges (deel zonder zelfs een bandje) niet heel veel meer toe. Dan zou ik persoonlijk gaan inkrimpen en soort gelijke stukken als de Panerai, Omega of Oris gaan proberen te bemachtigen. Zou mijn inziens meer balans in de collectie brengen. Less is more. Maar vooral lekker doen wat je zelf wilt, ik geef alleen mijn kijk en visie op de situatie. Doe ermee wat je wilt. Did not mean any harm. :+1:

2 likes

Vind ik per definitie een merk wat je niet in je collectie hoeft te hebben. Beetje tafellaken/servet merk.

2 likes

Je lijkt wel een gebroken plaat.

15 likes

5 likes

:face_with_raised_eyebrow: waar slaat dit nu weer op. Oris maakt mooie kwaliteitshorloges en heeft een eigen en herkenbare stijl. Je hebt genoeg entry level merken die 13 in een dozijn zijn, dat is Oris nu absoluut niet. Maar goed, ieder heeft recht op zijn mening.

6 likes

Is het geen Pam 1085?

1 like