Jouw collectie op één foto deel V

Daar denkt de beste man klaarblijkelijk dus anders over. Ik zie geen reden om steeds maar die ‘adviezen’ te geven :roll_eyes:

11 likes

Beetje uit het lood… maar zou ook de hoek kunnen zijn :laughing:

1 like

Klopt, te duur voor een beater en weer niet goed genoeg afgewerkt voor higherend/luxe markt. In mijn ogen dus een merk dat je kan skippen.

Net als certina en merendeel van modern Longines btw.

1 like

Ja of nee?

1 like

Wat zijn we weer lekker zuur vandaag Rudie :rofl::rofl:

3 likes

Is dat hetzelfde als een echte Panerai?

1 like

Even in alle correctheid: als het erop staat, is het er een toch?

1 like

Ziet er hier toch wel oké uit?

Gelukkig voegt Ruud vaak nog minder nuance aan zn posts toe dan RLC :innocent: Maar moet zeggen dat ik het hier wel volmondig met Ruud eens ben.

1 like

Oh ja. Fuck. Mijn excuses @ferry1959, je maakt echt slechte foto’s. Ik dacht dat de 1 van de 12 ver erboven stond.

Ik ga weer terug naar de Rolex hoek.

7 likes

:scream:

Moet mijn mening maar gaan herzien…

2 likes

Daar zijn de meningen gelukkig over verdeeld.
Persoonlijk vind ik Oris verrassende modellen met een eigen twist hebben en met een geweldige kwaliteit. Dus zeker een goede aanvulling in elke collectie.

14 likes

Oris…‘een merk dat je kan skippen’…? :thinking:

:star_struck: The defence rests.

21 likes

Oris is voor zijn geld gewoon prima én hebben leuke modellen met een eigen smoel.

Voor mij kan het prima in elke collectie hoor!

7 likes

Deze merken die je benoemd hebben echt wel een aantal onderscheidende horloges. De heritage lijnen van Certina en Longines bevallen mij prima

Tweetal voorbeelden

17 likes

Mooi hoor die Certina.:+1::+1:

Amen! :facepunch:

@Ruud Oris is ideaal om wat kleur toe te voegen naast de vaste waarden. Perfecte verhouding waliteit en speelsheid voor de gemiddelde liefhebber hier.

Voor mij is een horlogedoos zonder vrolijke Oris voor op vakantie of die zonnige weekends maar een saaie boel :wink:

Een paar shots van die van mij (geweest):

31 likes

Hear Hear! Mooie modellen Jasper.

2 likes

Heel mooi dat rood!

1 like

:point_up: absoluut.

2 likes