Jouw collectie op één foto deel V

Dank je David! :hugs:

1 like

Zie nu pas dat het er 7 zijn… :see_no_evil: :blush: Maar een dikke collectie…for sure. :muscle:

1 like

Mooi die Iron Walker! Je ziet hem niet vaak, goede afwerking ook zo te zien!

1 like

Ondertussen weer 6 dus je had gelijk :joy: IWC weer doorgeschoven vrees ik :see_no_evil:

2 likes

In het tempo van Kaan… denk dat alles al weer anders is :rofl:

2 likes

Check. De L2L. :man_shrugging:

1 like

Thnx, ik krijg bij die echt veel complimenten. Ben er ook echt weg van, denk met tijd één met blauwe dial (wel automaat) aan te schaffen.

Valt reuze mee.
De Tudor was snel weg, kwam een Air-King voor. Die is al niet meer :see_no_evil: maar wel een Railmaster twee dagen vers in de trio toegevoegd :+1:

21 likes

Zowel de RM als de IW zijn erg vet! Die wil ik beiden nog wel eens proberen :facepunch::ok_hand:

1 like

Gave set! Verbaast me niets wb de l2l van de IWC.Tijd dat ze de kast van de mark XVI terugbrengen…. beter dan dat wordt het niet :sunglasses:

3 likes

Ja die is behoorlijk. Kan het op zich wel hebben maar discutabel. Ach, kunnen we die ook weer afvinken :ballot_box_with_check:

2 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Lekkere set zo hoor!

Wat een leuke en gave collectie!

Die GS linksboven vind ik gaaf. :ok_hand:

1 like

Lekkere set. Echt een toffe collectie zo

2 likes

Mijn bescheiden collectie op dit moment, creatief corona projectje om ze tentoon te stellen in mijn thuiswerk kantoor :slight_smile:

22 likes

Mooi gedaan. Wat is de tweede van links?

1 like

Dat is een swiss military hanowa automatic op een custom strap. Niet zo speciaal in feite, gekocht op reis in Genève.

1 like

Mooi die Tudor in de watchwinder.:+1:

@koekoek. Even getagged.

1 like

Het is een beetje uit de hand gelopen. Heb wel het gevoel dat ik klaar ben. De vraag is alleen wanneer daar weer verandering in gaat komen.

71 likes