Die Sinn is heel gaaf! Hint erg naar b-uhr en toch heeft het een heel eigen gezicht
Nee nog niet, die gast waarvan ik hem van heb is nog op vakantie. Maar dit gaat wel het zevental zijn. Denk ik want de PP schuif ik zo door voor een IWC Spitfire
Dank je! Die MN rockt de Prince broer. Je bent gewoon boos omdat jij nooit op deze combi bent gekomen, oale bandenswappert.
Ja he dat vond ik ook, is ook een 856 B-uhr limited. Vond de vintage vibe wel gaaf en eens wat anders dan een Damasko. Schuine datum is ruk maar bij dit model heel subtiel weggewerkt. Ik geef 'm een kans
Wat een heerlijk stelletje zo
Dank je David!
Zie nu pas dat het er 7 zijn…
Maar een dikke collectie…for sure.
Mooi die Iron Walker! Je ziet hem niet vaak, goede afwerking ook zo te zien!
Ondertussen weer 6 dus je had gelijk IWC weer doorgeschoven vrees ik
In het tempo van Kaan… denk dat alles al weer anders is
Check. De L2L.
Thnx, ik krijg bij die echt veel complimenten. Ben er ook echt weg van, denk met tijd één met blauwe dial (wel automaat) aan te schaffen.
Valt reuze mee.
De Tudor was snel weg, kwam een Air-King voor. Die is al niet meer maar wel een Railmaster twee dagen vers in de trio toegevoegd
Zowel de RM als de IW zijn erg vet! Die wil ik beiden nog wel eens proberen
Gave set! Verbaast me niets wb de l2l van de IWC.Tijd dat ze de kast van de mark XVI terugbrengen…. beter dan dat wordt het niet
Ja die is behoorlijk. Kan het op zich wel hebben maar discutabel. Ach, kunnen we die ook weer afvinken
Lekkere set zo hoor!
Wat een leuke en gave collectie!
Die GS linksboven vind ik gaaf.
Lekkere set. Echt een toffe collectie zo