Mooi gedaan. Wat is de tweede van links?
Dat is een swiss military hanowa automatic op een custom strap. Niet zo speciaal in feite, gekocht op reis in Genève.
Mooi die Tudor in de watchwinder.
Het is een beetje uit de hand gelopen. Heb wel het gevoel dat ik klaar ben. De vraag is alleen wanneer daar weer verandering in gaat komen.
Ik neem dat SPB213tje wel over van je voor een forumprijsje
Toffe collectie
Mooie collectie
Mooi, en uiteenlopende collectie.
Heel tof trio
Mooie collectie
De Ingy blijft prachtig
Cartier super klassiek
Erg leuke Nomos
Prachtige SMP
Heel gave Explorer
Etc …
Mooie collectie hoor!!
Leuke set zo!
Draagt die clubman niet klein tov de rest?
Leuke set zo, beetje te steriel voor mij.
Maar ik zou je willen adviseren om toch nog een Chronograaf te kopen ipv een extra duiker. De Chronographs zijn echt in de minderheid.
Dus. Tudor gmt of bb58 eruit en dan een leuke chrono erin. Bijvoorbeeld de tudor chrono of wellicht toch de daytona. Dan zou je wellicht iets meer nu moeten opofferen maar dat komt op een later tijdstip dan weer terug. De daytona stijgt alleen maar door, zou stom zijn om die nu niet te kopen. En eea is dan weer meer in balans.
Vind het voor nu wel goed zo. Twee duikers, twee GMTs en een chronograaf. Zou nog wel een keer een Daytona willen hebben, maar ga niet meer dan list betalen. Dus dat wordt hem voorlopig niet. Bovenaan mijn lijstje staat nu een Doxa Sub300T Caribbean.
Een Tudor Black Bay Chrono is wel gaaf, maar ga er niet mijn GMT voor opofferen, die vind ik namelijk veel te tof. En de BB58 blue kan ik juist erg waarderen vanwege zijn kleur en blauwe plaat met oneindig veel tinten blauw.
Zou de speedmaster en explorer 2 eruit trappen. Less is more.
Dank voor je goedbedoelde advies. Mijns inziens heb ik al aardig serieuze horloges. Zeker voor iemand van begin 30. Ben eigenlijk wel zeer tevreden zo.
Die kan ik niet plaatsen. Dus voor iemand van 50 zijn ze niet serieus?
Speedmaster gaat never nooit weg. Was en is een grail piece voor mij. Erg blij mee. De Explorer II 226570 heb ik net nieuw mogen kopen en ben ik nog erg blij mee. Denk ook niet dat die snel het veld zal ruimen. Ik zou juist alleen maar meer Rolex willen ipv minder.
Daarom! Daytona!
Even de rest eruit. Mijn advies is: Die kun je later als je ouder bent zo terug kopen.