Jouw collectie op één foto deel V

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik mijns inziens al een behoorlijk solide collectie heb voor iemand die relatief nog jong is. Op mijn 50ste hoop ik toch zeker wel een paar Pateks en APs te hebben en een flink aantal Rolexen.

Wellicht komt er ooit nog een Daytona, maar niet nu. :+1:

Of je hebt even geduld totdat je wat ouder bent en je koopt er een Daytona bij. :crazy_face:

Het beste moment om een rolex te kopen is vandaag. Later zijn ze zeker duurder.

resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

3 likes

Plaag die jongen toch niet zo. Ik krijg bijna medelijden met die verklaringsdrang.

8 likes

Vet hoor!

Draag je de Santos veel? Dat is er één die ik 6 van de 10 keer zou pakken.

1 like

Kun je ook een beetje buiten de mainstream denken of moet het altijd de breed bekende merken zijn? Het is zo mooi buiten het platgetreden pad.

10 likes

Deze print ik uit en hang ik aan de muur. :joy: Als mensen dan langskomen op mijn kantoor leg ik het ze wel uit. :grin: :100:

26 likes

:rofl::+1:

1 like

Cool! Aan welke pateks denk je dan?

Grote plannen hoor. Op mijn 50ste hoop ik een Damasko en een :cherries: Aquis te hebben.

Oh wacht… :thinking:

14 likes

Nog maar 6 jaar te gaan en ik heb geen Patek, geen Rolex en geen AP… Dus zo ontstaat die midlife crisis.

8 likes

Kan je altijd nog een ouwe Harley kopen, ondanks dat iedereen in je omgeving je dat afraad.

3 likes

En als het goed is vanavond nog uitgebreid met deze:

18 likes

Eens.

Echter wat is geen mainstream? Begin dat bij bijv Zenith of GS wat naar mijn mening weleens overheen word gekeken want Rolex of Omega of zijn dat in jouw ogen meer de echt kleinere merken zoals dat Japanse merk waar je naar kijkt, Journe, Hentschel, Czapek en dufour om maar wat te noemen?

1 like

Lekkere collectie en mooie Seiko die eraan komt! :+1:t2:

1 like

Los van populariteit vind ik deze drie modellen wel echt heel gaaf. De AP Royal Oak met die band vind ik echt een mega klappert. Aquanaut en Nautilus laatst ook in mijn handen gehad. Beide ook erg fraai. Een mooie Calatrava of Annual Calendar is overigens ook niet verkeerd hoor. Vind de Calatrava van @Mr_Broke ook echt fenomenaal…

Dat is helemaal niet mijn insteek. Dat weet jij ook…

Nautilus viel mij vorig jaar ook erg tegen. Dacht echt is dit t nu? Al die hype voor? Deed me helemaal niks :man_shrugging:

1 like

Vond de Nautilus erg mooi. Om de pols ook echt schitterend. Vond alleen de band wat tegenvallen. Het is ook gewoon een horloge van 25-30k en niet van 100k plus.

Serieus…. Soms moeten we tevreden zijn met wat we hebben. Ben ook begin 30 en prijs me gelukkig dat ik een mooie collectie heb kunnen opbouwen. Zie wel hoe het eruit ziet als ik 50 ben😂

Leukste aan de hobby vind ik nog de GTGers en contacten met andere liefhebbers.

6 likes