Ja dit is zonder twijfel het mooiste
Klopt we zien het allemaal wel. Ik vind het leukste aan de hobby ook de contacten op zowel HF als op Instagram.
Ik hoop dat op mijn 50e alles goed gaat met de kinderen, de vrouw en ik nog altijd gelukkig bij elkaar zijn, wij allebei een leuke baan hebben waar we veel plezier uit halen, in een mooi huis wonen en geen zorgen hoeven te maken over geld en gezondheid. Als daarna nog wat over is voor een bepaalde auto of high-end horloge dan is dat mooi mee genomen.
Eens met @Myspeedyworld, de contacten en het bij elkaar komen is het leukst van de hobby. Damn, krijg ineens trek in negroni’s en dark & stormy’s
Noem het maar gewoon. Op dit forum zijn wij de realiteitszin kwijt geraakt, inclusief ondergetekende.
Groeten,
Siedo
Ja dat is inderdaad het belangrijkste uiteraard, maar we hadden het hier over volstrekt overbodige luxe producten genaamd horloges. Dus vandaar…
Ik lees een discrepantie.
Ja hier kwam ik ook wel achter toen ik aan mijn moeder vertelde dat ik mijn Datejust voor “weinig” geld had gekocht. Als reactie daarop vertelde ze het een en ander van haar werkverhalen. Zij werkt op vluchtelinggenkampen zowel in Nederland als Griekenland en Italie. Toen bedacht ik mij hoe ver ik soms ben verwijderd van de realiteit.
Neehoor, het is geen groot horloge maar met 37mm en lange lugs draagt hij ook niet heel klein. De Santos is nog iets subtieler maar de rest draagt zeker groter dan de Club.
Zeer regelmatig maar vrijwel al mijn horloges draag ik vaak dus gemiddeld zo’n dag in de week
Merk ook dat ik in deze tijd wat sneller naar de duikhorloges grijp. De Santos en ook de Club krijgen in het najaar en de winter weer wat meer draagtijd.
Ja dat zijn wij hier inderdaad wel als je naar het grotere plaatje kijkt. Een groot deel hier van ons mag zich rekenen tot de rijke 10% op de wereld. Dat hebben we lang niet altijd door…
Je bedoelt een groot deel van Nederlanders.
Ja dat ook natuurlijk.
BB58 eruit (die verliest het anyday van de sub in jouw collectie gezien je Rolex voorkeur) en dan de Doxa erin. Duiker voor een duiker.
Geld wat overblijft lekker bier van kopen.
Koop er dan liever tzt gewoon een Doxa Sub300T Caribbean bij…
Dat is eigenlijk nog een beter plan
De blauwe BB58 houdt het lang bij je uit. Had ik niet verwacht aangezien de meesten hier er vlot weer afscheid van nemen.
Waarom eigenlijk alleen maar stalen banden? De horloges overlappen elkaar al best wat, je zou bijvoorbeeld door de Speedy op een mooie leren strap en een van de Tudors op een MN strap te zetten, meteen wat afwisseling krijgen qua look & feel.
Maar dat breekt dan wel het beeld bij de collages. Die overigens hartstikke herkenbaar zijn en derhalve origineel.
Ik vind stalen banden het fijnste.
Maar ik heb ook de originele Omega krokodillen lederen band met Omega vouwsluiting. Die zet ik er in de winter vaak en aantal weken op.
Voor de Tudor heb ik deze nog liggen. Die moet ik alleen nog even monteren na mijn vakantie.
Vind de BB58 blue echt fantastisch. De maatvoering van 39mm is top en de wijzerplaat heeft oneindig veel tinten blauw. Ik vind het juist een super toevoeging op de Submariner 114060. Het gebolde saffier glas en de chamfered lugs zijn echt top en geven het horloge een mooie vintage vibe…
Doe eens gek en ga eens shoppen bij Molequin, zo’n nubuck strap zal echt heel fraai staan op een Speedmaster!