Zo zeg
Wat vind je van de kwaliteit van de stalen band en gesp van de Damasko met blauwe plaat?
Zo zeg
Wat vind je van de kwaliteit van de stalen band en gesp van de Damasko met blauwe plaat?
Wat is de lug to lug afstand van de kast, en de diameter?
Voor de rest van de wereld is dat voor een horloge van 500 euro ook al zo wij zijn hier gewoon een apart volkje haha
Ziet er meer dan top uit! Die MOP wil ik echt eens in het echt zien
Stalen band vind ik helemaal tof en elke € waard. Wat ik enigszins jammer vind is dat hij niet tapered. Verder moet je opletten dat hij geen fijnafstelling heeft. Met de halve schakels denk ik dat hij voor elke pols prima op maat te maken is maar mocht je van die polsen hebben die over de dag een maatje opzwellen, dan wordt het wellicht lastig.
Verder vind ik de gesp, weet niet of je dat zo noemt bij deze band, helemaal top. De eerste keer had ik geen idee hoe ik hem open moest krijgen zo strak zit hij vast.
Wat verder echt noemenswaardig is is de aansluiting op de kast. Daar krijg je nog geen haar tussen zo strak.
We moeten echt eens een datum vastzetten he?
Prachtig. Die MOP is prachtig inderdaad, evenals die 104.
Thanks man
Zeer mooie verzameling!
Zoals Wesley mij destijds de groene roll verkocht:”Groen is het nieuwe bruin”.
Heb er nog geen dag spijt van gehad!
Mooie aanwinst
Dank je wel! Ja, ik vind dit ook echt een mooie kleur.
Ook al behoorlijk jammer.
Een groepsfoto van daarstraks tijdens een externe wissel naar de bank voor onze vakantie.
De breguet is naar de horlogemaker voor onderhoud.
Mooie collectie
Mooie klassieke collectie hoor!
Gave set!
Thnx, veel piloten maar allemaal andere dial kleur voor een andere smoel. De Big pilot gaat zondag mee vliegen
Heerlijke collectie