Ik ben zoooo trots op je!
Naast deze een lekkere sport Rolex (inderdaad, een Explorer) en klaar! Meer heb je echt niet nodig.
Ik ben zoooo trots op je!
Naast deze een lekkere sport Rolex (inderdaad, een Explorer) en klaar! Meer heb je echt niet nodig.
Wanneer zien we een Lange in jouw collectie verschijnen? Met wat inruil lijkt me dat toch wel haalbaar?
Ik heb er regelmatig over gedacht. Die moon vind ik waanzinnig, maar ik ben ook nogal JLC adept moet ik zeggen. Wie weet. Ik heb altijd wel momenten dat ik denk dat verder verkleinen van de collectie een goede zet zou zijn.
Ik zou in ieder geval kunnen leven met zo’n Lange Moon en een Explorer. Maar ik ving het dan weer erg moeilijk mijn JLC’s weg te doen.
Super setje zo!
Mocht je 3 lege plekken willen vullen dan kan je die Heuer bij mij kwijt
Op speciaal verzoek van homey @Watch2Morrow
Vandaag een kleine wissel truc gedaan. Zenith Shadow eruit, Datejust er in. De Shadow droeg ik veel te weinig na de komst van de skeleton en dat is gewoon zonde.
De dj wil ik gaan voorzien van een zwarte of blauwe plaat. In ieder geval iets spannenders dan de huidige config.
Scherpe DJ Gefeliciteerd ouwe!
Mooi hoor! Lekker setje zo! Is die grijze trui je lievelings?
Hahaha nou je zou het bijna denken huh
Die G-Shock is helemaal geen shitter.
Gaaf. Wist niet dat jij een RRR sub in je collectie had!
Specifiek dit model of gewoon toeval, @SuperC? Jij kan uit van alles kiezen natuurlijk.
Haha dank! Als ik hem heb doen we de lunch nog eens over.
En ik vind mijn twee DJ’s sporty genoeg. De rest van het Rolex assortiment heeft mij nu niks nieuws te bieden.
Een Speedy daarentegen…
(pff, dat ik dit ooit zou zeggen).
Die set aan JLC’s is ook wel zeer fraai. Heb je nog een favoriete JLC?
(Die kan blijven samen met je Rolex en toekomstige Lange? )
Zó veel en zó lekker allemaal. Echt picobello
Wat een gave collectie! Daar zitten een paar exemplaren tussen die op mijn wishlist staan! Cartier heb ik wat minder mee maar het totaalplaatje is echt gaaf!
Lekker bezig!
Mooie set!
Goeiendag wat een verzameling zeg, mooi man
Dit ook. Heerlijk man