Een massaproduct is per definitie niet high end als je het mij vraagt. En zeker omdat Tudor het zuster merk van Rolex is vervalt daarmee het laatste beetje high end wat ze nog hadden. Een Patek, dat is high end, of een Lange of Vacheron. Maar een Tudor, nee helaas.
Komt de Breguet nog? of was het meer oriënteren voor een grail watch voor de toekomst.
Ik ken artisanaal gemaakte reut waar er gode zij dank maar drie van bestaan op de wereld, zodat de totale populatie makkelijk in één vuurkorf past, en ik ken massaproducten die tranentrekkend high end zijn. Productie-aantallen zeggen niets over hoe cutting-edge iets is.
Ik durf die Tudor high end te noemen. Kwaliteit spat er vanaf als je 'm vast hebt. En, in tegenstelling tot de duikertjes van de moedermaatschappij wel leuk afgewerkt. Met bevels.
6030-5140, als ik het wel heb. Staat een foto van de caseback op de bovenstaande link.
Oprechte vraag en in dit geval niet eens off topic: hoe blokkeer ik iemand?
Ik was gisteren in een heel raar winkeltje in Uithoorn… daar lagen deze… echt next level slecht…
Daar denk ik anders over, maar high-end is iets wat iedereen anders interpreteert.
I could tell you but then I would have to kill you.
Je weet dat je daarvan geen foto’s mag posten?
Ik wil het je uitleggen, maar dan moet je wel vertellen wie
Excuses… heb ze verwijderd
Jij hebt ze overigens nog een keer gepost😂
Ik heb ze geciteerd, niet gerepost.
Het is meer dat jij straks gevlagd wordt door een actie van mij…
Ruimen. Vooral die minase. Ik bied 100 euro.
Mooie foto’s.
Dat ding is totaal uit balans.
Nee, dat ding is tranentrekkend briljant in balans. Dat jij het niet ziet spreekt voor die Credor.
Het begint bij het feit dat de as voor de power reserve in lijn ligt met de tip van de grossdatum diagonaal er tegenover. Hij is niet symmetrisch, maar wel uiterst harmonieus. Dat ding is één grote vokking Zen tuin van een ontwerp. Ik moet bijna huilen als ik er naar kijk. Van blijdschap, welteverstaan.
Afgrijselijk. En dan nog een power reserve om t af te maken.
Elke weldenkende horlogefan zou dat ding als je 'm op straat vindt t riool in trappen.
Bah
Graag. Laat maar weten bij welk putdeksel, want ik sjok graag door kilometers stront om er eentje op te vangen. Wel graag even in bubbelplastic voor je 'm gaat schoppen, want anders gaat de Daihatsu glans stuk.