Jouw collectie op één foto deel VI

Ik vroeger ook, maar ik ontdekte dat 80% van het forum daar niet over gaat.

1 like
1 like

misschien moeten we een Alfa-mannetjes sectie maken. Daar kan iedereen dan lekker stoer doen als compensatiegedrag…

Dan kan de rest lekker over de horloge liefhebberij praten

3 likes

Heel mooi. Al vind ik bij GS het aanbrengen van meer diepte in de power reserve (bij de wat duurdere modellen) erg mooi waardoor ik het hier ook wel een beetje mis

3 likes

mooi :slight_smile:

1 like

Mag ik nog even opmerken dat die woordgrap ondergewaardeerd is? 6 likjes. Het is een schandaal.

Ik vind die platte prints juist zo lekker clean. Heerlijk. Maar smaakzaak.

1 like

Lekker bezig Ralph, beledig met één opmerking even de wat minder bedeelde helft van het forum.

13 likes

Om nog maar te zwijgen van z’n eigen enthousiasme zo’n vier jaar geleden.

Maar laat ik eens meedoen. Ik mis één horloge wat bij Seiko ligt, en één Grand Seiko die onderweg is. Maar dit is de doos voor dit moment:

42 likes

Ach ja, in dat geval kan ik niet wachten tot het jaar 2026 waarin Ralph een Rolex submariner een daily beater gaat noemen, en een datejust…

Tussen haakjes: heb jij nou twee alpinisten of is dat een edit foutje!?

1 like

Wil je mij aub taggen als je mijn naam noemt :sunglasses:

Alhoewel. Wellicht ook beter van niet samen in 1 zin met Ralph :rofl:

1 like

Vanmiddag toevallig opgehaald. Ik had hem aan een vriend verkocht en nu net zo makkelijk weer teruggekocht.

4 likes

Haha sorry! Dacht dat het juist onbeleefd is om te taggen.

2 likes

In de dikke van Dale is dat toch gewoon de omschrijving van de term bruikleen. :crazy_face:

2 likes

Tudor.

Niet

Volgens mij koop je een black bay voor een paar duizend. Dus high end is die dan ook niet :upside_down_face:

Past wel goed in je sidecollectie dan.

Ik gooi er een voorwaardelijke dibs in.

1 like

Alpinisten? Heb er wel twee gehad. De Sarb017 en de SPB199J Mountain Glacier

1 like

Yup. Ik moest 20 foto’s maken, daarvan dan weer een zut collages, en van die collages weer een grote collage.

2 likes

Welke referentie is die “TV-kast” Seiko onderin in het midden? Die is heel groovy :man_dancing:

Was sarcastisch. Een reactie op dat Tudor of een ander horloge van 3-4k niet high end is. Dat is pas snobisme…
Ik draag nu heerlijk een Seiko 5 SNKL43 en ik ben de trots op…

6 likes

Enige jammere 100mtr waterdicht ontbreekt… En voor mij persoonlijk zou de reserve meter op een andere plaats mogen, maar vind dat ook wat speelsheid hebben. Verder erg mooi!

1 like