Vintage Tissot Visodate Seastar 1970 toegevoegd aan de collectie.
Tof om een vintage er bij te nemen, past goed bij de rest!
Ik heb eigenlijk nog nooit een foto gezien van de hele collectie van @Fate_Amenable_To_Change…
Druk weekje afgelopen week. Zenith EP, zwarte DJ en de Vacheron allemaal eruit gegaan.
Op dit moment staat alleen de zwarte Defy nog op de gegadigden lijst om te vertrekken.
Het gaat hard zo…
Zie hier:
Er is een en ander veranderd. Ik heb op dit moment een horloge in bestelling en een horloge bij Squale liggen. Je moet het even met de oude doen tot ik alles bij elkaar heb.
Er uit sinds de laatste foto:
- Seiko quartz chrono groen
- Seiko Lord Matic
- Smiths PRS-29
- Seiko Mini Turtle
Er in:
- Seiko limited 1959 Alpinist
- Grand Seiko SBGP011
- Christopher Ward Sealander 36 geel
- Farer Lander IV
- Nomos Club Campus future orange
Exact 22 stuks nu.
Gelukkig heb je nog moois over Roald
Fraai! Welke seiko komt erbij?
Dank! De Spring is niet vaak voorradig, maar de Winter vind je regelmatig bij de AD’s nu hij wereldwijd beschikbaar is. Zeker de moeite om eens te passen. De band is wat breed en hij is een beetje dik, maar die kast en plaat zijn prachtig
Dank! De Autodromo misstaat inderdaad niet, anders was’t maar een fletse boel
Dank!
wat een collectie
Zelfs wat uitgedund blijft het een droomset! Misschien is’t wel wat Rolex heavy geworden nu, draag je ze allemaal vaak? Ik zou bijvoorbeeld niet snel naar die rode OP of de Explorer grijpen denk ik.
De Zenith Chronomaster Sport spring er echt uit op die strap! Samen met de Santos en de Reverso mijn favorieten van de bende
Na de ZEP ook het Maltese kruis eruit ? We gaan deze man moeten beginnen beschermen tegen zichzelf.
De Explorer heel weinig en eigenlijk alleen op vakantie. De rode OP draagt mijn vriendin vaak. De Seadweller draag ik vaak net als de DJ, de GMT minder. Maar de GMT set vind ik dan weer te compleet en de kast is te gaaf om weg te doen.
Snap dat wel. Je hebt geen 114060
124060 bedoel je denk ik
Zou nog wel een keer een Starbucks willen
Poahh, een collectie om jaloers op te zijn. Top bandje op je Cartier Tank ook!
Klinkt redelijk! Je seadweller is dan ook een topper en dat blauw van je DJ is een prachtkleur.
Zolang je het geld niet nodig hebt, ligt die inderdaad niet in de weg. Maar dat gaat op voor de meeste Rolexen
Dan zou ik eerder de Explorer eruit gooien en de nieuwe Air King halen. Maar voel de hele Rolex hype niet dus ik zal er wel naast zitten
Ik nog een keer een leuke AP
Zo hebben we allemaal wensen