Jouw collectie op één foto deel VII

Jammer is dat toch, ik had het bij de Zenith Skyfall en met een Breitling met van die ronde schakels (ff naam kwijt) 🤷

Hele mooie watch winder en super collectie :+1:

1 like

Voor velen heiligschennis maar ik heb de Earnshaw naast de Breitling gehangen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Die Breitling knalt er wel flink uit! Heiligschennend is het zeker niet, voor je Earnshaw heb je vast ook hard gewerkt…

1 like

Best wel tevreden mee zo, misschien nog iets vintage er bij…

44 likes

Dit vind ik nou een leuke set, maar ook los zijn ze allemaal goed te dragen. Top KS ook.

Kan ik me in vinden.

1 like

Oh de Omega 120 zo cool! :heart_eyes:

2 likes

Zeker doen. Toch iconischer dan een sinn. En eerlijk is eerlijk zo goed als vintage. Nog een mooie maat en die mooie wijzers.

1 like

Ja dit vind ik echt een gaaf horloge. Ook met die bundstrap!

Nee mét.

7 likes

Wordt tijd voor serieus vintage en goud.

Vintage Sporthorloges in topstaat. :sunglasses:

1 like

Zooo, die Ebel is lekker funky hee! Heel erg cool!!

Maar die moderne is niet cool

2 likes

Mooie enicar!

1 like

Heerlijke set zo ! Misschien nog een mooie vintage chronograaf ?

1 like

Een watchwinder voor 4 automaten, waarvan nu 1 werd bezet door een moonswatch… dat rechtvaardigt een nieuwe incoming en dus een 4+1 collectie!

Ja ja, zo kun je dus alles recht lu**en :grin:

36 likes

Binnenkort maar even over brainstormen samen :wink:

1 like

Ik heb hier nog niet eerder mijn “collectie” gedeeld, mag wel eens dus bij dezen :grimacing:
Vanaf linksboven in leesrichting is zo ongeveer de volgorde van binnenkomst.

De witte Tissot PRC200 en de Boss zijn geliefd om emotionele redenen, de groene Seiko SBP207 is mijn persoonlijke favoriet.
Momenteel is het wel een beetje duiker-heavy. De blauwe Seiko MM200 moet eruit, heul misschien de Turtle ook, daarvoor in plaats overweeg ik een wat netter model in de richting van een Seiko SARX055 of een Tissot Gentleman. Als het zover is de HF menigte maar eens polsen voor suggesties :wink:

29 likes

Hey, je kunt nooit genoeg duikers hebben! :wink: Maar een sporty dresser erbij is natuurlijk sowieso leuk. Wel 'ns aan de Presage Sharp Edged gedacht? Vind ik heel geslaagd.

14 likes

Nou, ja, maar ik vind de kast van de SARX mooier, daar zit wat meer vorm in. Overigens vind ik die Sharp Edged in groen erg tof, daar is ook een leuke GMT uitvoering van, de SPB219. Maar groen beperkt iets meer in dragen, qua match met kleding, dus een wit(tige) dial is wel welkom.

1 like

Nog nooit een

horloge gehad.
Maar ik kan me voorstellen dat

Ja, dat kan (bijna) altijd. Succes met vinden van jouw perfecte horloge!

1 like