Er is weer één en ander veranderd en ik ben weer een stap dichter richting ideale wereld!
De frisse Autodromo is er onverwacht bijgekomen en is een verrassend leuke afwisseling
Op de wishlist staat nog een vintage Omega Chronostop (no date) in goeie staat. Ik heb ooit een driver gehad en die was leuk, maar die gedraaide plaat was teveel wennen. Anders ben ik eigenlijk helemaal voldaan voorlopig!
Er is een en ander veranderd. Ik heb op dit moment een horloge in bestelling en een horloge bij Squale liggen. Je moet het even met de oude doen tot ik alles bij elkaar heb.
Dank! De Spring is niet vaak voorradig, maar de Winter vind je regelmatig bij de AD’s nu hij wereldwijd beschikbaar is. Zeker de moeite om eens te passen. De band is wat breed en hij is een beetje dik, maar die kast en plaat zijn prachtig
Dank! De Autodromo misstaat inderdaad niet, anders was’t maar een fletse boel
Zelfs wat uitgedund blijft het een droomset! Misschien is’t wel wat Rolex heavy geworden nu, draag je ze allemaal vaak? Ik zou bijvoorbeeld niet snel naar die rode OP of de Explorer grijpen denk ik.
De Zenith Chronomaster Sport spring er echt uit op die strap! Samen met de Santos en de Reverso mijn favorieten van de bende