De Explorer heel weinig en eigenlijk alleen op vakantie. De rode OP draagt mijn vriendin vaak. De Seadweller draag ik vaak net als de DJ, de GMT minder. Maar de GMT set vind ik dan weer te compleet en de kast is te gaaf om weg te doen.
Snap dat wel. Je hebt geen 114060
124060 bedoel je denk ik
Zou nog wel een keer een Starbucks willen
Poahh, een collectie om jaloers op te zijn. Top bandje op je Cartier Tank ook!
Klinkt redelijk! Je seadweller is dan ook een topper en dat blauw van je DJ is een prachtkleur.
Zolang je het geld niet nodig hebt, ligt die inderdaad niet in de weg. Maar dat gaat op voor de meeste Rolexen
Dan zou ik eerder de Explorer eruit gooien en de nieuwe Air King halen. Maar voel de hele Rolex hype niet dus ik zal er wel naast zitten
Ik nog een keer een leuke AP
Zo hebben we allemaal wensen
Ja, heel mooie “classics” collectie. 10 minuten op zitten kijken op zoek naar puntje van kritiek en er valt niks anders te zeggen dan top, top!
Zelfs als er 3-4 uit gaan nog steeds brede waaier toppers.
Enkel die zenith chrono dinges vind ik niks. Maar das persoonlijk. Die bezel en die maat, nee.
Eigenlijk hoort in deze collectie n daytona.
Die seadweller is echt wel top
Daarom heb ik dus die Zenith
Daytona is tof maar niet voor de grijze prijzen.
Aanrader. Dacht dat zal wel meevallen, maar pak hem eerder dan de seadweller juist vanwege het groen.
En heb je die toen niet gekocht?
Was toen 14.
Dus? Prima leeftijd om met een hobby te beginnen. Mozart schreef z’n eerste muziek al op z’n 5e.
Nog nieuwe ontwikkelingen op AP gebied bij jou nu?
Prachtige three piece collection
Ah daar is ie heen gegaan. Nice!!!
Ik mis een lichte plaat.