Jouw collectie op één foto deel VI

afbeelding

2 likes

Ik ben daar erg benieuwd naar. Ik denk dat het heel erg twee kanten op kan bij een Nomos.

1 like

Zeker eens doen als je in de buurt bent van een AD. De catalogus is enorm uitgebreid de laatste jaren. Als je de lange lugs van de Orion, Zurich of Club niet leuk vindt, moet je eens kijken naar de Tangente, Ahoi of Metro. Je hebt nu ook allerhande kleurtjes en maten. De 39mm Club Neomatik heeft ook “maar” een L2L mee van 48, dus dat valt best mee :slight_smile:

Ik hoop dat ze de sunburst plaat van de Club Sport 42mm ook gaan invoeren in hun andere modellen. Zo heb je ook weer wat voor de liefhebbers die de matte wijzerplaten van nu niet zo mooi vinden. Wat een pracht is die! :sunglasses:

Maar ik kan de OG Metro even goed appreciëren. Moesten ze die nu eens heruitbrengen, volledig in muntgroen bv. Dan mag die direct in mijn horlogedoos :slight_smile:

3 likes

Mijn vrouw wil ook wel even meedoen :rofl: :rofl: :rofl:

50 likes

zodan

Wat gaaf zeg.

1 like

Is natuurlijk wel een horloge waarmee je kunt duiken. 200 m staat er op.

Maar initieel is die ontworpen om te navigeren.

Bezel is no directional en aftellende naar de pijl. Bij een normale duiker telt deze op naar de pijl op de bezel.

Tekst van tudor:

De Pelagos FXD is ontwikkeld in samenwerking met een speciale eenheid van de Franse Marine aan de hand van unieke specificaties en is speciaal ontworpen voor navigatie onderwater en toegespitst op professioneel gebruik.

1 like

Helaas wel, aan deze kant ook niks meer vernomen :sob:.

1 like

Vintage is wat de klok slaat.

En even alles voor de ocd’ers.

48 likes

Eerst deze 2 los, paste niet meer in de collage:

Toch wel eea veranderd de laatste tijd. En zal ongetwijfeld nog wel weer veranderen :slightly_smiling_face:

27 likes

Die automatische Speedy is het gaafste, vind ik.

1 like

Om te kwalificeren als duiker heb je een lumepip op de bezel nodig. Onnie @Brick?

2 likes

Die wordt het meest gedragen ook. Echt een heel tof ding.

1 like

Heel gave collectie :ok_hand:t2:

1 like

Dank je! :pray:t3:

1 like

Thanks. :slight_smile:

De EP heeft afgekapte cijfers :frowning:. Helaas mijn grootste allergie ongeacht t merk.

Die Sinn had jij toch in bestelling staan vorig dacht ik of iemand anders op t forum?

Wat vind je eigenlijk van de zalmroze van montblanc?

Meer orienteren. Ik wil de ‘kleine’ brequet. De 9067 eerst een gaan passen in rosegoud. Heb tot nu toe alleen de 5757 om gehad.

1 like

Echt een collectie met een eigen gezicht. Prachtig.

1 like

Nog maar een stukje deelverzameling; Jaren 20 en begin jaren 30 :innocent:

25 likes

Dat is eigenlijk het enige. En een waterbestendige band. :sunglasses:

1 like