Mooie set man, ziet er inderdaad vrij compleet uit. Je kan je account wel opzeggen denk ik
Gefeliciteerd met de NA. Heerlijk horloge
Prachtige set ook verder
Goed plan. Maar je weet hoe het gaat he
Ja. Niet!
Bekend gevoel. Het stopt nooit.
Wat een mooie collectie zo zeg!!
Heel erg gave en smaakvol samengestelde set!
Dank, mannen!
Dat zou ik misschien beter doen, maar dan moet mijn vrouw mijn horlogepraat aanhoren. Dat komt ook niet goed denk ik
Mooie collectie. Vindt ook de afwisseling in banden top, een verzameling enkel op staal wordt al snel saai
Ja ik ga het toch zeggen en reageren! Ik vind jouw collectie echt top! Normaal ben ik wel van ieder zijn ding en ben blij voor ieder zijn collectie dus duimpje. MAAR die van jou is zo in balans en prachtige (liefhebbers) merken en ook precies de juiste kleuren enz enz. Echt heel erg nice!!! Geniet ervan!
De SBGV011 stuur ik niet meer terug hoor
Bedankt! Ik wissel ook graag tussen straps, dat maakt het allemaal wat kleurrijker inderdaad. Horloges op staal zijn doorgaans minder mijn ding, maar voor de Santos en de BB58 wil ik een uitzondering maken
Leuk te horen dat je mijn keuzes apprecieert, bedankt! Ik heb er 8 jaar over gedaan om tot deze set te komen en ik moet zeggen dat ik ook echt tevreden ben. Er is veel trial en error bij geweest ook alleszins
haha spijtig! Maar die was gewoon te mooi en te zeldzaam, ik liep telkens op de toppen van mijn tenen ermee. Ik ben blij dat hij een goeie thuis gevonden heeft!
Ik zou zeggen een blauwe of groene Reverso Tribute erbij en een Zenith Defy Skeleton, Dan kun je echt alle kanten op!
Prachtige set zo, geniet ervan!
Mooie uitgebalanceerde en diverse collectie. Mooie verscheidenheid aan kleuren en stijken. Enige wat nog echt mist is een kroonstuk.
Groene OP of Milgauss of een gekke Airking of zo. Iets met een twist.
Zo godnondejuu wat een set! Niet normaal
Schitterend duo! Heel gaaf zo naast elkaar. Soms mis ik de Black Bay GMT wel…
Dat zou echt een waanzinnige set zijn inderdaad! En stiekem vind ik die zwarte Defy van @Rolopalooza echt gaaf ook
Wie weet ooit!
Dankje!
Dat zou inderdaad een leuke aanvulling kunnen zijn! Een Airking vind ik wel mooi, een OP 36 misschien nog mooier. Een collega van me heeft een Milgauss, die vind ik dan weer wat te gepolijst met de PCL’s.
Alleen zegt het merk me wat minder, voor dat geld kijk ik liever naar Zenith bv