Jouw collectie op één foto deel VI

Wat een beest! En dat horloge natuurlijk ook he :wink:

1 like

Prachtig zet en set.

Zeker icm die zentih. Even wachten met de verkoop en genieten van wat je hebt.

1 like

Filling up the gaps. Vanmiddag als het goed is weer gevuld :sunglasses::+1:

12 likes

Wat een dramatische foto. Zijn we van je niet gewend.

7 likes

Ja pure armoede. Ben ook volledig van de leg…

sarcasm

1 like

Ik zou toch gaan twijfelen aan je bril/ogen als je de hoeveelheid beweging in die foto niet ziet :stuck_out_tongue:

En armoede, ergens wel gezien je rolex alleen haalt voor list

1 like

Collectie om trots op te zijn! (dit is trouwens geen vrijbriefje om de foto 100* per dag te posten :wink:)

6 likes

Niet mijn collectie maar gisteren even bij van baal geweest en dit zijn de horloges die in mijn oog springen.
Ik merk dat ik chrono’s en andere wat chiquere horloges erg mooi vind bij anderen maar niet bij mezelf.
Die Tissot viel me wel erg positief op trouwens, helemaal gezien de prijs.
De witte avenger doet me op foto’s niet zoveel maar die vond ik in het echt erg mooi.

De groene SOH II blijft in mijn hoofd rond spoken maar als ik hem dan in het echt zie weet ik niet zo goed of ik t nou als duiker of (te dikke) dresser moet zien. Weet nog steeds niet goed wat ik ervan vind.

11 likes

Zelfs voordat je hem hebt heb je hem al 7900 keer gepost in 231 topics. Dat belooft weer wat voor als hij er is.:tired_face:

27 likes

Zelfs zonder de inhoud te kunnen / willen zien, kan ik hem zo raden. Sinds een week of anderhalf lees ik een hoop topics veel vlotter en met meer plezier door :sunglasses:
Een soort spamfilter eigenlijk :+1:

7 likes

Leuke pas-sessie zo te zien!

Kennelijk ben je er nog niet helemaal uit. Rustig verder puzzelen, dat is juist een groot deel van de fun toch?

Hoe vond je de blauwe TAG Heuer? Op foto’s en qua specificaties lijkt het me een heerlijk horloge.

7 likes

Ach ja er is genoeg moois voor in de plaats gekomen. Maar moet zeggen dat deze mij ook wel goed bevalt.

Ik wil deze ook :weary::weary::weary:

1 like

Hij is mooi maaarrr hij sprong er voor mij niet zo uit als op foto’s en tussen al die andere modellen vond ik hem de minste.
Vind de longines bijvoorbeeld mooier

1 like

Dankjewel! Ben er ook wel content mee. :blush::+1:

@Boetje Eugene van Baal heeft hem gewoon liggen…

Welke ?

Maar ik zie 3 fatsoenlijke duikers. :facepunch:

3 likes

Ik zie drie schitterende duikers! Gaaf dat je alle drie de kleuren hebt. Tricolore!!! :heart_eyes: :+1:

Dat zeg ik!

:upside_down_face: