Jouw collectie op één foto deel VI

Hele mooie set zo!

1 like

Super! Echt een heel fraaie en bijzondere verzameling.

1 like

Ik hoop een GS SBGN005, en beperk het dan voorlopig tot 2 horloges.

Weet niet moet precies waar ik heen wil met mijn collectie.

Dankje! Ja dit komt door het veranderen van smaak en het feit dat ik heel veel mooi vind🤣

Ja de pontiac collectie is echt gaaf. Het is echt een ontzettend leuk merk wat veel modellen heeft gemaakt in diverse prijsklasses.

1 like

Dankje! Naast de chrono en gele Jenny komt er over 2 weken nog een philipwatch caribbean1500 binnen :smiley:

3 likes

Aanrader! Polerouter blijft mijn favoriete horloge overigens :smiley:

2 likes

:sob:

Zeldzaam mooie is het ook.

1 like

Goed opgemerkt is inderdaad een squale kast! Maar eentje voor de 2002 namelijk de 2001 :smiley:

2 likes

Jouwe mag er ook zijn :sunglasses:

Zo dan, wat een toffe collectie!! Die bull head trekt op de een of andere manier steeds weer mijn aandacht. Dat vind ik een heel bijzonder ding.

1 like

Cool. Je moet er maar tegen aan lopen. Zeer weinig horloges met squale kasten worden ook zo geadverteerd.

1 like

Dat is mijn meest recente pontiac er zit een lemania 1872 in. Is echt een speciaal ding :smiley:

3 likes

Heerlijk dit :+1:t2::+1:t2:

1 like

Dank je! Heel blij mee! Wel chrono-heavy… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik het is erg moeilijk om een nette Jenny te vinden, er zijn heel veel mooie (en vrolijke) duikers gemaakt. Ik ben benieuwd!

1 like

Dankje!

1 like

Van de ±20 horloges die ik in de afgelopen 3 jaar heb gehad, is dit nu de volledige collectie. Tevreden totdat de urge te groot wordt om een Aqua Terra of een Speedy te kopen, dan moeten ze er allebei weer uit😅

25 likes

Speciale set! Die Longines heb ik altijd al mooi gevonden en de Bucherer vult hem mooi aan :ok_hand:

1 like

NICE :+1:

1 like