Bevalt die witte Matthias? Altijd al een cool ding gevonden.
Bevalt me enorm, nog niets anders om de pols gehad deze week.
Zeer cool. Beetje vergelijkbaar met die Polar Rolex? Die heb je ook gehad hé?
Hoe verhouden de beide Seamasters qua grootte zich tot elkaar? Ik vond de nieuwste variant echt stukje groter wel of het moest de rubberen band zijn waarop ik hem had…
Ja eigenlijk wel, de Omega is imo zelfs geweldiger.
Zou wel meerdere variaties van de moderne Seamaster willen
De Sub krijgt sinds de komst van de Seamaster ( eerst de vorige versie) even geen draagtijd meer
De zwarte draagt iets kleiner/eleganter/klassieker.
Die heeft ondertussen ook de collectie verlaten, jammergenoeg kunnen we niet alles houden
Zo vind ik m inderdaad ook t mooist.
Ben niet echt een fan van rubber, maar moet het nu misschien toch wel eens proberen.
Mooie combinatie.
Zo, die Manero is mooi! Heb altijd een zwak voor Carl F. Bucherer, een geheel eigen smoel
Toen ik mijn SMPc nog had vond ik hetzelfde, maar toen kocht ik er 1 van Zealande en dat vond ik echt fantastisch. Crazy comfortabel ook.
Thanks, vind ik ook! Is voor mij ook echt heel iets anders dan de wat meer ‘voordehandliggende’ merken in deze prijscategorie.
Misschien straks ook eens erop zetten
Nee man nog een geel of oranje Doxa erbij , de boel een beetje opfleuren
Vind een Doxa Sub300T Caribbean wel erg gaaf, maar keer op keer als puntje bij paaltje komt dan hak ik toch niet de knoop door. Denk eerder dat als er wat relatief duurs bij komt het een Tudor wordt. De BB58 black of Black Bay Harrods of misschien toch weer de GMT…
Maar voorlopig is het echt even klaar nu. Door de recente Datejust 41 126300 en de Tissot PRX Powermatic 80 valt er een bepaalde rust over de collectie heen die ik niet eerder zo gevoeld hebt. De drang naar een nieuw horloge is er nu totaal niet. Voor mij is het nu een zeer uitgebalanceerd geheel.
Twee vintage erfstukken, vier relatively high end horloges en twee beaters. Waarbij de Tissot echt zwaar boven zijn klasse rake klappen uitdeelt. In het geval van de Hamilton was er toch altijd een beetje het gevoel van daar moet nog een keer een iets hoogwaardigere upgrade voor komen. Dat gevoel is nu met de Tissot helemaal weg. Het valt perfect op z’n plek.
Wat dacht je van een mooie Cartier?
Cartier Santos vind ik mooi. Maar veel geld voor een Cartier voor mij persoonlijk. Zou voor die 7k toch een hoop andere horloges liever kopen. Wellicht een IWC Portugesier Chronograph bijvoorbeeld. De Cartier Tank Must Solarbeat of XL automatic vind ik wel geslaagd, maar de een is een Quartz (mweh) en de andere een automaat met een prijs dat een Tudor toch weer mijn voorkeur zou hebben denk ik. Ik vind de Cartiers mooi maar een dress piece heb ik persoonlijk gewoon nooit echt zo veel behoefte aan. Ik draag het liefst stalen band. Ook als ik mijn Speedmaster even paar weken op de originele lederen Omega band heb denk ik leuk maar ook weer heel gauw terug op staal. De Hamilton Khaki Field Mechanical heeft uiteindelijk ook het veld moeten ruimen omdat ik op een nato dragen eigenlijk niks vind en de aftermarket Sailcloth banden zijn mooi maar de perfecte match is het ook niet voor mij. Het voelde nooit echt als een harmonisch geheel.
Jep die zou er nog bij passen. @RLC die explorer heb je ook weer al een half jaar zag ik net? Gaat snel
Yes gaat zeker snel. Maar hij gaat er never nooit uit hoor. No worries.