Jouw collectie op één foto deel VI

Nee bedoelde ik niet zo :+1:

Oké no worries. :+1:
Vind de Explorer II wel echt een gaaf en underrated model. Alle aandacht gaat uit naar de GMT Master II altijd. Maar de Explorer II is ook een dijk van een GMT horloge.

Mooie set! De PRX is je meer op het lijf geschreven dan de Hamilton lees ik, dus goeie wissel :+1:

Ik herken hetzelfde gevoel van rust nu ik de Santos heb. We gaan zien hoelang het duurt he :wink:

3 likes

De explorer zonder fout boven de master :ok_hand: geniet ervan!

Gewoon een mooie collectie. Snap alleen de citizen niet helemaal maar zie persoonlijk dan ook liever een leuke duiker van Seiko.

Mooie collectiie, ik zou 1 van de tanks vervangen door een Santos of door een handwinder Panerai Minor PAM ……

1 like

Niet alles, maar de 3 blijvers. Overigens ook 3 horloges waarvan ik vind dat je veel krijgt voor het geld dat je uitgeeft. Een grote verzameling is niet aan mij besteed, aangezien ik steeds naar m’n favorieten grijp, en de rest nooit uit de box komt. Weldra wordt ik 40, dan zou ik er graag nog een Navitimer aan toevoegen. Maar welk model ben ik nog niet uit. Momenteel gaat mijn voorkeur naar een Navitimer World, maar dat kan nog veranderen :blush:

29 likes

Gave collectie! En een navitimer erbij is tof!

Reedition van de 806 iets?

1 like

Heb bijna alle mogelijke Seiko duikers gehad van de SKX tot aan de Marine Master 300. En bij elke was er toch altijd wel een punt of meerdere punten waaraan ik mij stoorde. Bij de Citizen is dat niet zo. Echt een topper ook…

1 like

Ja die vind ik ook wel leuk Brick. Ben al een aantal keer van voorkeur veranderd hoor :sweat_smile: heb zelfs al naar een old navi aan het kijken geweest van 1984, m’n geboortejaar :sweat_smile: maar ja, dat vind ik ook wel het mooie aan de hobby, het anticiperen en zoeken naar ‘what’s next’

1 like

Zeg maar gerust ‘het mooiste’. :joy: :+1:

2 likes

Ik ga tegen beter weten in toch reageren, want dit is gelul van een dronken aardbei. Leg mij uit waarom 7k voor een Santos te veel zou zijn. Veel rijker qua historie wordt het niet, maar dat zal voor jou als die hard liefhebber bekend zijn. Dat ga ik dus niet uitleggen. Afwerking en band staan wat mij betreft qua verfijning minimaal op het niveau van het door mij geliefde en door jou verheerlijkte Rolex. En je krijgt 8 jaar garantie.

Daarbij wordt een Santos geleverd op stalen band én leer, allemaal bij de prijs inbegrepen. Loos argument dus. Uiteraard bepaal jij wat je mooi vindt en koopt, maar de redenen die je aanhaalt raken weer kant noch wal.

Om het niet een nog langer verhaal te maken, heb ik gemakshalve het volledige referentienummer even achterwege gelaten.

8 likes

:joy:

1 like

4 likes

Even goed lezen.

Voor mij persoonlijk vind ik 7k voor een Santos te veel en het voor mij persoonlijk niet waard. Zou dan persoonlijk eerder andere horloges kiezen in dat prijssegment. Maar voor de duidelijkheid dat is voor mij persoonlijk. Is geen rationele overweging maar een gevoel.

1 like

Ook die mogen een persoonlijke mening hebben toch? :joy:

2 likes

:popcorn:

Sinds t gehype van Cartier door AVW wil iedereen en zn moeder een cartier.

Tis mooi spul… maar als ik aan horloges denk denk ik zelf niet snel aan dat merk, zeker als je er nog serieus geld voor moet gaan betalen ook. Tis leuk voor je vrouw IMHO.

5 likes

Net zoals dat bij Rolex gaat dan eigenlijk.

1 like

Ze zijn leuk, maar dan ga ik mij afvragen, ga ik het dragen naast wat ik nu heb, en dan is het antwoord, nee. En om hem in de kluis te laten is te zonde, dus voor mij geen Cartier.

1 like

Een groot deel vanwege :money_mouth_face:.

Cartier schrijft gewoon af