Jouw collectie op één foto deel VI

Dus? Is het dan een slechte keuze?

1 like

Leuke collectie!
Zit je nog op ongevraagd advies te wachten ? :roll_eyes:

Ik zou meer kleur nemen nu is het zwart donkerblauw zwart zwart zwart donkerblauw

3 likes

Nu lijkt dat gehype wel zijn vruchten af te werpen.

Cartier is gewoon een plekje opgeschoven en kan eigenlijk niet verder meer stijgen. Knap hoor.

Recent aandelen richemont gekocht dat je zo emotioneel reageert?

Ik denk bij cartier eerder aan (dames) juwelen dan aan horloges. That’s it.

1 like

Ok.

Dat zei je al. Ik vroeg me af waarom. Goed lezen he.

1 like

Nee, Rolex is lucratiever begrijp ik.

Dat ga jij niet meemaken, zuurpuim.

:rofl:

Zo boos.

Je kunt MOJO ook definiëren als een flow, of helemaal in je element zijn. Letterlijk is het een combinatie van motivation en joy! Wanneer je gemotiveerd bent en doet wat je leuk vindt, straal je positieve energie uit.

Behalve op zondag dan.

3 likes

Absoluut.

Ook waar.

1 like

Ik wordt hier toch altijd een beetje onpasselijk van. Alleen in het horloge wereld is dit voor sommigen het eerste argument en misschien zelfs enige argument om een horloge te kopen. Als je het horloge mooi vind moet dat bepalend zijn naast de prijs die je ervoor wilt geven.

5 likes

Zo mooi Ralph zoals je jezelf continu met de kracht van de eigen herhaling overtuigd …

Financieel een solide collectie met rendement naar boven door de drie Rolexen. Voor velen zelfs een droom collectie.

Persoonlijk vond ik je collectie met de Tudors en de IWC etc iets meer aansprekender …

Als je nu de lijst van TOP-10 verder wil afvinken hieronder wat suggesties

• IWC Portuguese
  • IWC Ingenieur
  • Cartier Tank
  • Cartier Santos
  • JLC Reverso
  • JLC Polaris
  • Breitling Navitiner

De PRX is een mooie aanvulling vior de side collectie … heb zef nu meer de kriebels voor de blauwe (Zenith alike) chrono

1 like

Niet reageren op @Ruud joh.
Die man heeft een gespleten persoonlijkheid.

Aan de kant een volgzame Rolex fanboy.

Aan de andere kan een echte liefhebber, van UG Polerouters bijvoorbeeld. :wink:

1 like

Ik eigenlijk ook. Hoewel ik me realiseer dat je je afschrijving wel moet kunnen veroorloven.

Dat is wel een mooi voorbeeld van uit de context quoten :ok_hand:.

Ik riep dat de populariteit van cartier niet kan komen door t gratis geld dat je krijgt zoals bij Rolex nu t geval is, omdat Cartier gewoon afschrijft.

Maar je hebt het geld toch al opgespaard en uitgegeven?

Was met een knipoog.

Maar serieus, als je je zo’n zorgen maakt over afschrijving bij je horloges, moet je misschien wat goedkopers aanschaffen.

4 likes

:sob:

:face_with_raised_eyebrow:

:heart_eyes:

3 likes

On topic: heb je een foto van je prachtige UG verzameling?

Nee eigenlijk al een tijdje merendeel in de kluis vanwege een verbouwing. Zal wel weer een keer een update doen.

1 like

Leuke collage anders? Ben wel benieuwd

1 like