Nieuwe telefoon . Zal echt nieuwe foto’s moeten gaan maken.
Misschien dat ik een oude collectie foto nog heb… maar dat is gewoon een repost.
Nieuwe telefoon . Zal echt nieuwe foto’s moeten gaan maken.
Misschien dat ik een oude collectie foto nog heb… maar dat is gewoon een repost.
Nou dan doe ik wel een update van m’n Chrono’s. Zenith vooral.
Wie dat leuk vindt mag met een rode stift dingen wegstrepen. Doe daar toch niets mee .
Goeie collectie op zijn/jouw manier!
Ik snap m wel. En je laatste aanwinst top.
Genieten nu maar inderdaad… es nadenken over iets wit? Ooit.
Poehee, hiervan kom ik weer helemaal in de Mojo flow
De Zenith linksboven is ook een beauty zeg.
Thanks! Die stalen Tank is van mijn chickie, een Santos heb ik al gehad én ik wil niet dat mensen denken dat ik een Paneristi ben.
Heb dit zo snel bij elkaar kunnen vinden. Heb momenteel 4 polerouters (de 3 op de foto en 1 gouden bij horlogemaker).
Zo zie je maar, RLC heeft meer kleur in z’n collectie dan kan heb . Ik zou eens een ZEP moeten kopen.
Ben niet echt een collector … maar zie hier de stand van vandaag Wensen? Ja …. bv een moderne Explorer II met zwarte plaat … of een ZEP …
Mooie, tijdloze set
Mooie set!
Een ZEP kan ik je overigens zeker aanraden.
Vind ik een van de weinig mooie chronografen… en heeft kleur. Zou wat dat betreft een goede aanvulling zijn.
Tot voorheen speelde ik altijd vals… Nu een echte inbreng!
Graag lekker strepen! Ben wel benieuwd wat jullie vinden!
Zelf denk ik dat de Harrods weg moet. Er is een gouden Chopard Classic 34mm onderweg! Een bereikbare semi grail die ik dit jaar eigenlijk wil kopen is een IWC 3750 rose met zwarte plaat. Verder staan er een SBGW231 en een Longines Conquest Heritage 35 op de wishlist.
Oh en geen Rolexen aanraden! Niet mijn merk en ik heb de mooiste al! Bovendien draag ik die liever niet als ik in Rotterdam naar mijn colleges ga!
Ik vind die Harrods echt tof
Sowieso vind ik t een hele funky collectie met al die case shapes
Ik zou misschien wel wat vintage inruilen voor nog excentrieke modellen.
Die movado rechtsonder bijv doet mij niet heel veel vergeleken bij de rest. De voor mij vergelijkbare tv- bulovas, de twee gouden vierkantige horloges overlappen voor mij wel flink.
Dat vind ik ook maar ik merk dat ik hem echt te groot vind. Hij draagt niet comfortabel op mijn 18cm pols
Ja witte Daytona zou lekker zijn. Gaat helaas alleen nooit gebeuren ben ik bang…
dan exit. Ik vond de 41mm trouwens prima dragen… is het geen kwestie van even wennen?
Hoe groot is die jlc eigenlijk?
De Reserve de Marche is van het vorige type. Dus 37mm!
Die 70s funky P.C. Jaegers zijn beide 40mm.
Paneristo? Of ben jij meer mensen?
Koninklijk meervoud!
Dank je! Die Zenith linksboven is een 37,5mm “jumbo” uit de jaren ‘50 in roségoud.
Die is in de plaats gekomen van een jaren ‘90 tritium Speedmaster pro, waar ik geen echte klik mee kreeg.
Heerlijke chrono collectie