Oh ja! Goede combi!
Zou wel de 5513 missen dan…
Oh ja! Goede combi!
Zou wel de 5513 missen dan…
Snap ik. Ben niet de grootste (moderne) submariner fan. Die van jou is wel een pareltje.
Ben ook geen Breitling fan, maar dit is gewoon mooi en vintage.
Maak je er gewoon drie van. Doe je de oude sub in je side-collection ofzo. Aparte watchroll.
Makkie!
B1 en C1 zou ik houden en als 2-piece doen.
De Pelagos MN21, die over 20 jaar zeldzamer is dan een 5513, en ook nog de perfecte beater nu. En de Zenith, want dat is een klassieker die in elke setting kan.
Schitterende collectie! JLCs zijn ook prachtig. Helaas zie je ze relatief weinig voorbij komen hier op het forum. De nieuwe Breitling EVO is ook erg tof. Een van de weinige Quartz horloges die ik oprecht heel erg gaaf vind. Ben ook wel benieuwd hoe me alle functies bediend, want naar mijn weten heb je alleen de kroon. Geen andere knoppen of zo. En klopt het dat de Breitling EVO op papier 43mm is? Heb het idee dat deze stuk kleiner draagt…
Dank!
Toch 3 houden. De Zenith manufactuur, de JLC en dan de Tudor als “beater”.
Als je zoiets gaat doen dan wil je gave stukken overhouden EN cash genereren lijkt me. De Rolexen verkopen is dan logisch. Ook al zijn de vintage Sub en de sd4k ook heel gaaf.
Die 5513 zou ik nooit wegdoen, daar loop je niet gauw meer tegenaan in deze conditie.
Daarnaast de Manufacture natuurlijk, maar ik ben bevooroordeeld
De Manufacture en de 5513
Wat zijn we toch eensgezind
Leuk dat er zoveel duidelijkheid is over de Zenith Manufacture
Houden wat je tot nu toe regelmatig draagt.
Rest kan dan weg.
Zo goedkoop.
Zo exact
Mooie G!
Zo profi 2 horloges meer heb je niet nodig.