Jouw collectie op één foto deel VI

Ik doe maar eens mee met de halve collectie, omdat die hier toevallig voorhanden ligt. :sunglasses:

44 likes

Ik zou alles weg doen en een Rolex kopen, veel beter.

3 likes

VC springt er hier ook wel uit, ik snap het dat je die veel draagt.

1 like

Lekker. Zo een UX is cool

1 like

Thanks. Ook nog een lefty heh, überSpitzenCool :partying_face:

1 like

Cartier’s zijn toch per definitie vrouwen horloges? :wink:

Mijn persoonlijke keuze zou zijn: 817 en 5513 houden

1 like

Deze houden. Het zijn er geen 3 maar over die getalletjes moet je niet zo moeilijk doen :innocent:

3 likes

Welles.

5 likes

Het is nog vroeg. :innocent: Het zijn er geen 2 of het zijn er 3 :thinking:

2 likes

Het is wel te doen. Ik ben het eens met deze selectie.

1 like

Een groot deel van de pieces in je collectie vervullen dezelfde rol/gelegenheid/vibe. Ik denk met de vintage sub als enige donkere diver-toolwatch, je de rest “eenvoudig” kunt missen. De lichte zenith is heel veelzijdig en perfecte aanvulling voor compleet duo. Je kunt de Cartier behouden voor perfect trio met dedicated Dresser.

1 like

3 dan. Twee is onmogelijk

Die 5513 nooit weg doen. Veel mooier dan het moderne spul

En dan twee Zeniths omdat het zo een mooi merk is. De shadow als bad ass horloge en de manufactuur voor de kleurtjes

Volgens mij heb je nog een verdwaalde skx007 ergens liggen dan pak je die voor de vakanties

5 likes

Manufactuur EP en 5513 maar als je al gewend bent aan zoveel diversiteit kan je nooit meer terug naar 2. Leuk spelletje maar lijkt me te lastig.

1 like

Zep manufacture, Cartier en JLC houden :slight_smile:

1 like

Nieuwe aanwinst binnen dus tijd voor een nieuw familie portret.

Klaar voor de zomer :partying_face:

54 likes

Lekker blauw kleurtje hoor :ok_hand:t2:

2 likes

Hoop shitters voor jouw doen

1 like

Wat zijn volgens u dan shitters? Ik zie ze namelijk niet op de foto…
Of keek je naar je eigen collectie en in een moment van verstand verbijstering verwarde je die met mijn collectie?

Echt een heerlijke collectie! Hoe bevalt de Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe?

1 like

FTFY