Vintage rolex sub 5513 en de El primero
Wauw!!!
Bijzondere UX
Normaal hebben alleen de GSG versies de kroon op tien uur toch? Heb je dit speciaal aangevraagd bij Sinn?
Dit, ik heb bij een recente servicebeurt de kast 180 graden laten draaien. Koste een tientje voor een nieuwe datumschijf.
Heel cool, je nieuwe Oris!
Sterker nog, dat is de gaafste Oris die ik ooit heb gezien en ik heb normaal bar weinig met het merk, maar deze…wat een vette kleur.
Persoonlijk de SD4K en de Zenith manufactuur. Ben niet van de vintage. In jouw geval, verwacht ik dat dit niet te doen valt en begrijpelijk.
Ben benieuwd of de reacties je over de drempel hebben geholpen of je toch bedenkingen houdt als het een serieuze exercitie was.
Het is niet te doen.
Veel reacties. Dank daarvoor allen!
Wat in elk geval naar boven komt is wat ik zelf ook al had, 5513/manufacture/Breitling
Maar ja. De dweller en de Jaeger zijn ook top.
En de Starbucks natuurlijk ook!
Ik denk dat ik het maar even zo laat… maar het worden er wel veel nu.
Heel mooi. Nog iemand die z’n stalen banden niet dichtkrijgt zo te zien.
Die is ook flauw. Dit soort opmerkingen maken het er niet leuker op.
Dit lijstje had je gepost. Mis wel de Seiko 5?
Mag die niet in de doos?
Ik heb namelijk hetzelfde. Een Seiko Skx013 die ik nooit post. Net als een hoop andere. Zoals een Casio of 2 (eigenlijk van de kids) en nog wat andere horloges. Waaronder een niet lopend zakhorloge.
Kan het wel eens posten, maar bijzonder is het niet. Wel de doos waar ze in zitten. Die is wel cool.
Misschien dat ik die eens een keer ga posten.
Ik ging vandaag n vloer kiezen en er lagen ook 9 tegels voor me, 7 “dezelfde” met kleine nuances, beetje meer zwart, warmer zwart, lichter zwart, specialer zwart,… en 2 “iets anders” verkoper zei iets interessants: volg je gevoel, je kan niet missen, want alles is mooi, alles stand alone is uniek en mooi, maar wat vindt je nu echt intuitief boven alles uitsteken? Niet nadenken, gewoon aanduiden wat je diep vanbinnen al weet. En niet denken aan wat anderen zouden kunnen vinden. JIJ kiest
Zo, neem dit mee als bagage in je rugzakje-van-het-Leven
enkel aan list hoor. Genoeg “liefhebber”gespeeld.
Inderdaad, eerst dromen
Ja heb ook nog een Seiko 5 SNKL43 en een Casio F91w. Maar wil er niet meer dan 8 in de doos. Dat wordt te druk. Dus vandaar dat ik het Nobelprijs waardige concept van de side collection in het leven heb geroepen.
El Primero en Tudor
@RLC: Die bevalt heel goed. Prachtig en ondergewaardeerd. Al snap ik dat mensen de datum op die plek niet kunnen warderen.
@HanDavinci: Dank je wel. Wordt genieten deze zomer.
*gisteren
Zo is de set niet te koop volgens mij. Staat alleen maar als reclame in de Omega etalages als ik me niet vergis.