Wat is die chronograaf daar helemaal rechtsboven voor merk/model?
Ik denk zo’n Jacob Zech
Right de #Florence. Jammer van het uurwerk, interessante kast en kleurtjes.
Mooie set zo Erik
Inderdaad, de lederen band is duurder dan het horloge, gewoon een grappig klokje, die ik gratis heb gekregen, bij een ruil, mooi bandje erop, en het lijkt nog wel wat! Overigens komen er meerdere horloges van dit forum vandaan!
Mooie gevarieerde collectie
Update:
Omega seamaster PO en de
Zenith Chronomaster Sport hebben mijn collectie verlaten. De Rolex Submariner en Tudor BB GMT zijn de nieuwe aanwinsten.
De Seiko SPB149 staat met gemengde gevoelens in het blauwe gedeelte wegens te weinig polstijd.
Nog maar foto;
Heel mooi mooi gevarieerd.
Die Defy is zo lekker…
Heerlijke 4 piece collectie! Die limited edition Seiko is toch wel iets aparts. Schitterende beater piece voor naast het andere geweld. Ook lekker voor straks in de zomer.
Vandaar ook mijn twijfel om hem weg te doen. Heerlijk om zorgeloos te kunnen dragen. Maar dat is de Tudor ook wel. Die is door de vorige eigenaar “goed gedragen” en heeft aardig wat plekjes op de band, zijkant en lugs.
Zelfs de caseback is ooit in het gras gevallen en heeft krassen. Close-up foto’s zijn dan ook niet geschikt voor jouw tere ziel en zal ik je besparen.
Die sub date is toch ook een lekkere beater?
3-piece die je voor ogen hebt is beter dan er eentje ongedragen houden naast voor de HF foto’s
Dat is hij ook en wordt ook gewoon in roulatie gedragen (net zoals al mijn horloges). De sub heeft namelijk ook al wat kleine plekjes hier en daar en dat vind ik ook niet erg.
Met zorgeloos dragen bedoel ik ook meer zoals met een vakantie-horloge; niet opvallen In een grote stad (ivm aanwezige boefjes), achter kunnen laten op hotelkamer, strand, enzovoorts.
Mooie set! Ik heb de SPB ook gehad, dus ik begrijp de twijfel.
Uiteindelijk heb ik hem toch maar verkocht. De wijzers waren net wat te dik / goedkoop naar mijn smaak, de sluiting op de rubber band bleef af en toe haken en het uurwerk liep niet heel precies.
Het is wel een prachtige kast, echt een next level Seiko duiker. Maar hij kan niet op tegen de concurrentie
Ik vind de wijzers juist een van de beste dingen op de SPB14x reeks. Heerlijk zo met dat facet erin. Ik had de goudkleurige wijzers van de 147, misschien scheelt dat.
Prachtig ding, als ie in 39mm was had ik 'm nog. Nu een tatje te groot voor mijn smaak, maar 100% de mooiste Seiko duiker die op dit moment te koop is.
Hele mooie koffer vol zo zeg
Top !