Jouw collectie op één foto deel VI

Gave collectid zo! Die grilltimer is ook een grappig ding zeg, nooit gezien…

1 like

Dank je!
Die Grilltimer is super leuk. Een creatieve grap van een bbq-bedrijfje die naast barbecues ook een eigen horloge wilde verkopen.

3 likes

Heel mooi! Leuke verzameling. Ik heb ook een weekend / vakantie horloge idd, die je gewoon op het strand en in het zwembad kunt dragen (en evt in je appartement achterlaten) zonder zorgen te maken, maar toch iets leuker om te dragen dan een g shock. Heb je nog een verlanglijst of is het goed zo?

1 like

Gave collectie!

1 like

Toe maar!

1 like

Thanks! :+1:

Ik hoop iedere keer dat het zo wel goed is, maar ik zie steeds weer een ander horloge die ik ook mooi vind. :sweat_smile: Al merk ik wel dat ik nu wel steeds beter weet wat ik niet (meer) wil.

1 like

:heart_eyes: dit is echt een mooie collectie. echt van alles wat en heel erg lekker allemaal :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

7 likes

Wat een heerlijke set is dit!

1 like

Zeer diverse en schitterende collectie! En gewoon low profile een dikke Patek! :heart_eyes::+1:

En deze is ook hilarisch! The Grilltimer - Sauce resistant :rofl::+1:

2 likes

Als een duveltje uit een doosje :+1::+1::+1::+1:

Sublieme collectie met diverse top top top horloges. Well done.

1 like

Prachtig allemaal!
Mooi GS duo rechtsboven! Die Longines Big Eye springt er ook mooi tussenuit vind ik :ok_hand:

1 like

Wat een prachtige koffer ook !

1 like

Respect! :clap: :tophat:

1 like

Even een mini GTG met mezelf en wat koffie.

Nu de Santos er na wat onderhoud weer bij is, kom ik erachter dat het wel goed voelt zo…

…even los van de noodzaak van een DD, Zenith El Primero Manufacture en een UG Polerouter.

69 likes

Thx! Als ik er eentje uit aan het kiezen ben, voelt het alsof de zon in huis schijnt :star_struck:

1 like

Deze heeft “die saus” ja! :rofl:

Ik vond m zo leuk dat ik er twee had gekocht.
Eentje voor één van mijn beste vrienden, zodat we ze kunnen dragen in de kroeg :beers:

Ja, die Bigeye deed me op foto’s niks, totdat ik m een keer op mijn pols kon zien. Meteen verliefd. Die verschillende sub dials en die enorme pushers. Lekker quirky en robuust.

2 likes

Een prachtige set👍

1 like

Merci! :call_me_hand:

1 like