Jouw collectie op één foto deel VI

mooi man! wat is dat voor tag heuer precies?

1 like

Thx!

Dat is de door Jack Heuer ontworpen CV5111 ter viering van zijn 81e verjaardag. Dit was jaren geleden de daily beater van mijn vrouw en zit nu vol met krasjes van vakanties en dagelijkse klusjes. Super mooi.

(De 80th anniversary Jack Heuers waren zo snel uitverkocht dat er te veel verzamelaars teleurgesteld waren en gefrustreerd. Daarom kwam voor zijn 81e verjaardag een non-limited edition die via boutiques te krijgen was)

1 like

Genoeg kansen om nog een TH LE te scoren met een mogelijke JH90 (er was 2 jaar terug ook al een JH88 goud) of volgend jaar een mogelijke Carrera 60th anniversary.

2 likes

Zo Pelagos er weer uit. Rest is redelijk stabiel. Nog een leuke (niet te dure 500-1k) duiker voor de zomer maanden en het is wel ff goed zo

Ben tevreden :slight_smile:

Over paar maandjes proberen die Tornek Rayville te scoren

47 likes

Zeer fraaie collectie!

1 like

Zitten die Zenith en Speedy niet teveel in elkaars vaarwater?

Verder weer allemaal gave collecties.

1 like

Dit is een puike collectie. Is dit nou een 5 digit 2tone sub?

Dankjewel! De TT is een Datejust. Ik heb geen Sub (meer) in de collectie.

excuses. Ik bedoelde Datejust. Welke ref is dat? Hij ziet er nog fruitig uit.

1 like

Een 16233. Klopt, hij is in erg goede staat. Fruitig is inderdaad een leuker woord :slightly_smiling_face:

1 like

Lekkere set hoor!

1 like

Die snap ik wel, zeker in een setje van 3 maar ze zijn wel echt anders, van kastmateriaal, kleur, afmetingen, tot uurwerk. Alleen de 3 subdials zijn hetzelfde. Een duiker ernaast zorgt misschien voor wat balans :slight_smile:

Oei! Dat is een mooie en gevarieerde collectie. Waanzinnig. Met uitschieters. :ok_hand:

1 like

Lekker hoor.

:grin:

1 like

Thx!

De uitschieters (in alle richtingen) maken de collectie

1 like

Lekkere set en een prachtige DJ :ok_hand:t2:

1 like

70 likes

Mooie diverse collectie. Zal dadelijk mijn Marinemaster ook eens uit de box halen…

2 likes

3 likes

?? :grin:

2 likes