Dat is heel vriendelijk.
Die Breitling draagt eigenlijk wat kleiner dan de 43mm doet vermoeden. Beetje als een Speedmaster eigenlijk. Ook omdat hij relatief plat is. Heel erg comfortabel ding, mede doordat hij heel licht is ook.
Dat is heel vriendelijk.
Die Breitling draagt eigenlijk wat kleiner dan de 43mm doet vermoeden. Beetje als een Speedmaster eigenlijk. Ook omdat hij relatief plat is. Heel erg comfortabel ding, mede doordat hij heel licht is ook.
Die Polaris is heel erg mooi. Maar hoewel iedereen het een heel comfortabel ding vindt, kon ik hem eigenlijk niet heel comfortabel krijgen. Alles geprobeerd, sluiting omgedraaid, gesp i.p.v. vlindersluiting. Echt lekker werd het bij mij niet. Heb ik wel vaker met horloges, ook als anderen daar geen last van hebben.
Mooie set en de Zenith is echt fijn! Even een RLCtje doen…Vind de Breitling wel onverwacht in deze set en ik mis nog een “normale” chrono (de JLC is buitencategorie), misschien nog een Zenith erbij…?
Welke ref is jouw vintage IWC? Door al het andere “subtiele geweld” kijk ik er bijna overheen, maar die is ook wel erg classy.
Dat is een Portofino 1810.
Hele mooie en diverse collectie!
Herkenbaar
Ook reden voor mij om afscheid te nemen van bijvoorbeeld Grand Seiko Snowflake en Omega AT
Benieuwd of je het vol houd zonder duiker in de collectie
Blancpain FF Bathescape(?) of Glasshutte is dan waarschijnlijk je volgende stap lijkt me
Benieuwd naar je volgende stap
Jij hebt zo’n leuke collectie!
Wat is de volgende update?
LHD Rolex is in.
Snapshot van vandaag
Niet de beste foto, excuus hiervoor
Seamster 300 Master weg voor full service
FC Flyback als nieuwste telg in de box
10/12 No Dates drijft een patroon
9.5 eigenlijk aangezien de FC wel een datum heeft maar geen datum schijf
Zodra het voorjaar los barst waarschijnlijk op zoek naar geel of oranje
Of toch misschien doorsparen voor de nieuw Breitling Navi 43mm in ice-blue
Lekker man!
Die Zeniths blijven allemaal wel toppers trouwens.
Hoe draagt die Pilot eigenlijk? Geen last van die grote kroon?
Helemaal niet Tom
Maar heb 20cm platte polsen dus de 45mm valt mooi
blijft natuurlijk wel een horloge dat je bewuster draagt omdat het nu eenmaal meer aanwezig is
Prachtige collectie!!
Jammer van de polaris! Maar gelukkig heeft die nieuw onderdak!
Gefeliciteerd met de zenith
Heel gaaf!! Van harte met je nieuwe aanwinst.
Mooi hè?
Dank je wel.
Ik ben erg aan het twijfelen wat er eerst bij gaat komen.
Of een zwarte wijzerplaat of zalm wijzerplaat
Helpt niet mee dat sommige merken erg langzaam communiceren al kunnen daar redenen voor zijn.
Nice! Die Omega Seamaster is misschien wel de mooiste Seamaster van allemaal. Zo gaaf!
hou ervan als collecties een duidelijk thema hebben, ziek!