Jouw collectie op één foto deel VI

Een vrij bescheiden collectie. Na jarenlang de Triwa gehad te hebben, vorig jaar de Seiko als eerste automaat aangeschaft, daarna volgde al snel de Edox en vandaag de Certina.

25 likes

Mooie balans in de collectie! Die maanfase in de Edox ziet er ook erg gaaf uit.

1 like

Een Omega Speedmaster zou een mooie aanvulling zijn. Welke zwarte horloges staan op je lijstje?

En is de rest veilig?

1 like

Echt een leuke verzameling Arthur! Heb je nog favorieten?

Ik vind de Grand Seiko, Frederique Constant en de blauwe Zenith favoriet :slightly_smiling_face:

De huidige stand van zaken:
Bij de Universal’s wil ik op termijn nog twee andere vintage horloges die ik gaaf vind. Maar voor dit jaar heb ik qua moderne horloges m’n zinnen gezet op een Tudor en/of een Zenith. En daarna… :smile:

Afgelopen periode een aantal horloges weggedaan, de stukken waar ik toch net iets mee miste. Vanaf dit punt dus voorwaarts…

23 likes

Thnx, eensch!

1 like

Sharp :wink:

1 like

Interressante mix! Welke vintage stukken zit je aan te denken, missch een polerouter om er een trio van Univerals te maken?

1 like

Thanks! Haha inderdaad, wel zoiets! Of een vintage Constellation en… Suggesties? Mogen wel twee toppers zijn.

Volgens mij heb ik ook wel genoeg blauw, al zou een blauwe duiker nog wel gaaf zijn naast de oranje Halios. Maar een modern ‘topstuk’ met zwarte wijzerplaat wordt nog het meest gemist.

1 like

Ik ga je niet alles hier neerpennen dan word t wel een lang verhaal. Per pb kan dat.

Laat ik het erop houden dat wat iemand vandaag heeft gepost als na en t horloge waar momenteel een hele hype voor is overwogen heb. Maar dan had ik 3-4 stuks moeten saneren. Krijg t niet over t hart om de el primero en of de Reverso de deur uit te doen. Enigste wat ik zou overwegen is de op de deur uit te doen.

Speedy is te groot voor mijn polsen.

Zie wrist battle topic voor wat ik overweeg al hou ik die nieuwe Citizen ook in de gaten.

1 like

Dan doe je toch de Lange & OP de deur uit? Dan ben je er al.

1 like

Voor welk horloge bedoel je?

Interesse is intussen verschoven alleen t is ^*##%%%% irritant dat sommige niet terug mailen. Ik weet zeker dat mijn leidinggevende t niet kan waarderen als ik binnen 2-3 dagen niks terug mail. Laat staan bijna 2 weken en ik weet dat dit sneller kan. Eerder binnen 2 dagen bericht gehad…

Wat een supermooie speedmaster. Blijf dit echt een bijzonder horloge vinden. Geniet ervan!

Ooit gaat er wel een “luxury” piece erbij komen, maar voor nu halen deze mij door het studentenleven.

24 likes

Die Seiko is ook erg mooi!

2 likes

Dankje! Net gekocht voordat ze duur werden :slight_smile:

Het is behelpen, zo zonder Rolex

46 likes

Prachtige collectie Bas :heart_eyes:

1 like

Thanks Bas

1 like

De kast van die middenste is echt tof. Noemen ze dat bij GS ook lyre lugs?

3 likes