Jouw collectie op één foto deel VI

82 likes

Topset met die 2 out-of-the-box-GS’en!

Die Oris pilot chrono heb ik ooit eens gepast en die maat viel verrassend goed mee. Mooi stuk! :ok_hand:

1 like

Het blijft gek om een Speedy bij je te zien. Maar wat een toffe set. Fantastisch!

3 likes

Super dit. Erg lekker

1 like

Klaar! Alleen nog GTG’ers verder uitloggen op het forum :stuck_out_tongue_winking_eye::heart_eyes:

2 likes

:heart_eyes::+1:t2:

1 like

Die Speedy :grin::grin::joy:

1 like

Die Speedy maakt mij een echte WIS nu, hou op met mij. :expressionless:

11 likes

Neu. Bij GS heten het gewoon lugs en kast. Het is een doodsaai merk

4 likes

62GS kast heet het daar

2 likes

Bij GS noemen ze dat Omega lugs.

3 likes

Moet het echt op 1 foto? Dan past het niet bij mij :cry:

1 like

Eigenlijk wel, maar boven de 50 horloges is het je vergeven. Een collage mag ook!

1 like

jippiejajee, kan ik toch wat laten zien. Zijn niet allemaal Rolexen hoor, is een zoekplaatje naar de merken :wink:

Zijn er meer dan 50, dus toestemming gekregen van MrMojo :wink:

31 likes

Haha dat zijn er inderdaad een berg zeg :grinning: :+1:

1 like

Zo Ferry, dat is niet te weinig! Er zitten zeker wel pareltjes tussen :star_struck: maar hoe kies je iedere dag?

1 like

Poooohhh lekker zeg! Gaaf dat je nu ook een Speedmaster hebt, terwijl je eerst skeptisch over het model was. Die Lange is echt niet van deze planeet wat een astronomisch mooi horloge! :heart_eyes:

1 like

Zo dat zijn er wel heel veel! Maar zitten wel een aantal pareltjes tussen. De Yacht-Master vind ik het mooist. :ok_hand:

1 like

Draag je die Invictas en die AliExpress horloges ook? Persoonlijk zou ik namelijk deze uitdunnen en door gaan met de echte toppers die je hebt. Je hebt zo veel gevarieerde keus van Seiko/Citizen tot Hamilton tot Oris tot Omega, Tudor, Breitling en Tag Heuer tot Rolex. Stuk voor stuk allemaal toppers. Erg veel horloges en te weinig polsen en tijd om ze allemaal te dragen.

3 likes

Wat denk je nou zelf Ed, je weet toch wie de baas in huis is. Laat haar iedere keer een horloge uitkiezen, scheelt keuze stress :grin:

2 likes