Jouw collectie op één foto deel VI

Indrukwekkende collectie(s)! Ik zou er horendol van worden zo veel keuze, maar gelukkig heb jij daar geen last van :grin:
Top!

1 like

De Staudt Handwound omdat er een leuk verhaal aan vast zit. Breitling als mijn trouw horloge. Mark II als cadeau van mijn vader. Dat zijn waarschijnlijk de laatste 3 die met druk zouden moeten verkocht :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Een heel systeem man! Nice! :+1: Heb zelf, een jaar of wat geleden, de collectie teruggebracht tot één kist. Lekker overzichtelijk en geeft mij rust. Wel is er nu één open slot. Dus ik blijf lekker rondkijken! :smiley:

1 like

In feite beschrijft u hier het fenomeen van de ‘side collectie’. Het bestaan van de side collectie wordt door vele nog bekritiseerd. Echter zijn er steeds meer aanwijzingen dat de side collectie wel degelijk bestaat!

2 likes

10 likes

Hierbij mijn huidige stand van zaken:

35 likes

:point_down:

Mooie horloges, maar een side collectie mag best wat frivoler.

11 likes

Laatste weken exit:

32 likes

Die Formex is een stoer ding. Zie je niet vaak :slight_smile:

1 like

Bedankt, die is inderdaad erg fraai tot nu toe nog geen tweede gezien hier op HF.

1 like

Ook maar weer eens de collectie op de foto gezet

38 likes

Hoi Jasper, zat te denken om ook sub-collecties aan te maken. Heb dat al wel gedaan, merk bij merken en de niet dragende horloges apart in een box. Maar zat te denken, kan ook een sub-collectie maken voor de zomer horloges. Maar dan roept de vraag zich op wat vindt men een zomerhorloge, zou daar wel ideeën/tips over willen zien. Zie mijn collectie (sla even de meuk over) en vertel wat jullie typisch zomer horloges vinden.

Ik ben benieuwd naar die Oceanus ten opzichte van de Alpinist in de zin van kwaliteit. Hoe staan die tot elkaar?

Leuke collectie trouwens! :+1:t2:die vintage Certina is ook gaaf

1 like

Nog een Staudt liefhebber … hear, hear!!!

1 like

Ja die van jou zijn helemaal fijn!! :star_struck:

Beiden zijn echt top! De oceanus is de ultieme grab and go en de alpinist voelt iets “luxer”. Gaan allebei niet snel weg denk ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

Of de alpinist gaat in de toekomst €1000+ kosten :face_with_hand_over_mouth:

1 like

24 likes

Veel vertrokken, dus. Maar komt er ook nog wat moois voor terug?

:astonished:

Ik ben eigenlijk heel blij met wat ik nu heb.

Er is het laatste jaar sowieso behoorlijk wat gekomen en weer gegaan. Misschien nog wel een Tudor dit jaar maar dan moet alles op zijn plaats vallen, en zo niet dan is dat ook geen ramp.

3 likes

Maar da’s toch mooi, juist?

Een mooi streven!

1 like