Jouw collectie op één foto deel VI

Gave skweel.

1 like

Hollands glorie

102 likes

Hele mooie collectie :v:

Zo dan, dat is een mooie collectie!

Perfect samengevat. Heel bijzondere set daardoor!

6 likes

Wat nice. En dan nu de ultieme vraag: welke Nederlander maakt de beste horloges? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Godnondejuu wat een bizarre collectie! Het enige wat nog ontbreekt is een Staudt! Maar gewoon twee Gronefelds. Niet normaal!!! :heart_eyes:

Zeg eens eerlijk, heb je nu ook alle drie de zonnebrillen op?

3 likes

Nee dat niet want dan zou ik niks zien…

1 like

:rofl:

Ik vraag me af waar de rum en whisky heen is.

1 like

tudor eruit,omega speedmaster reduced erin😀

40 likes

Aan zijn vaak wat onsamenhangende reacties te zien, vermoed ik in de andere hand.

4 likes

De Tudor bracht mijns inziens wel meer diversiteit. Je hebt inmiddels al de real deal Speedmaster Professional Moonwatch.

ik wou er een iets kleiner horloge bij hebben. en ik heb niet de klik met tudor kunnen krijgen.

Wel ook echt toffe doos in maanlanding thema. Zelf gemaakt?

Heel mooi vijftal zo. Die blauwe Gronefeld vind ik schitterend :star_struck:

Vanuit een collection point of view is 4 Omega’s veel sterker dan 3 en 1 vreemdeling er bij.

3 likes

Lekker man, knap gefotografeerd ook :grin:

Weet ik niet. De Speedmaster Professional Moonwatch, Seamaster Professional 300m en de Planet Ocean zijn wel echt iconen. De Speedmaster reduced is een beetje een derde (vierde) wiel aan wagen. Een Tudor Black Bay of BB58 of Black Bay GMT zou mijns inziens meer in het iconische rijtje passen. Of anders een Breitling Superocean Heritage II 42 of Grand Seiko Snowflake of zo.
Als je zo nodig bij Omega wilt blijven dan zou een Aqua Terra wel gaaf zijn als vierde piece. Meer dressy/sportieve vibe. Of anders eventueel een witte Globemaster.

1 like