Jouw collectie op één foto deel VI

:thinking:

3 likes

Het voorbeeld is kut, niet het merk. Al komt Invicta aardig in de buurt. Verder heb je de klok horen luiden maar weet je niet waar de klepel hangt. Maar laten we vooral snel teruggaan naar de superlatieven.

1 like

Jij ook fijne feestdagen voor jou en je familie.

1 like

Ik vind het persoonlijk één van de betere vergelijkingen van het afgelopen jaar.

Het gaat er namelijk om dat je dit soort zaken niet kan rationaliseren.

Een niet-horloge liefhebber/invictadrager uitleggen waarom je voor een Rolex Submariner kiest is even kansloos als dat je moet uitleggen wat er zo prachtig is aan deze VC.

Als je het niet waardeert, dan prima! Vind je het wel mooi, dan ook goed.

Verloren moeite om uit te leggen waarom een dergelijk stuk de moeite waard is.

2 likes

Geloof niet dat iedereen het met deze gelijkstelling eens zal zijn :joy:

Ik moest voor het eerst in mijn leven lachen om een schuine streep :grin: :+1:
Edit: samen met Boetje blijkbaar.

1 like

Ik ga dit natuurlijk niet allemaal ontcijferen omdat ik één keer op een normale manier zei dat het niet helemaal mijn ‘cup of tea’ was.

Verder sterke circle jerk. Prima kerstgedachte maar we waren al een heel eind met ‘agree to disagree’ en dan kom je nog eens als olifant door de porceleinkast en noem je het bovendien ook nog eens ‘één van de beste vergelijkingen van het afgelopen jaar’.

Nergens voor nodig.

2 likes

Een plaatje om de ongemakkelijk stilte te breken

:slightly_smiling_face:

33 likes

De Chopard is bijvangst? Mooie full lume squale trouwens :innocent:

Nee hoor, die heb ik nog niet met de rest van de bende op de foto gezet, morgen maar eens kijken :slightly_smiling_face:

Dat is mijn werkhorloge, als ik auto‘s als hobby zou hebben dan zou ik een Opel Combo waar ik mijn werk mee doe, ook niet tot de verzameling rekenen.:slightly_smiling_face:

Nog iets wat je graag verduidelijkt had willen zien?

4 likes

Nee hoor, mooi drietal. Was niet mijn intentie om gemeen uit de hoek te komen voor alle duidelijkheid.

1 like

Tuurlijk. De vraag is hoe die boven water komt :sunglasses:

1 like

Wat is dat een saai trio zeg. :grin:

1 like

Doe dat geel eens gauw terug. Deze kleur jeukt.

1 like

Turquoise. Het nieuwe groen. De color of money.

Nee met opzet. Kunnen al die Tiffany liefhebbers zien hoe lelijk die kleur eigenlijk is.

Dank dus dat je dat geel mooier vindt. Dat is namelijk ook zo :grin:

4 likes

Sommige mannen willen gewoon kijken hoe de wereld brandt :joy::ok_hand:

1 like

Hmm…nu lijkt het toch eerder mintgroen dan turquoise…anyway :rofl: :smiling_imp:

12 likes

Joh, laat je niet zo gek maken, ik plaag maar.
Ben het helemaal met je eens. Die VC is maar een saai hok, waarom denk je anders dat ik deze verkocht heb?

KOM OP NOU! GRAPJE!!

P.S.

kom op, zeg eerlijk… die was toch goed?!

4 likes

Oké all good🤟

2 likes