Wooow @Tuur1968 heel erg mooi! Echt genieten dit!
Oh, okay. Ik had wat meer high end in het geval van Rolex, of een Omega om de balans te bewaren verwacht als pilaar aansluitend op die andere 3.
Maar deze is zeker ook tof
Deze is mijns inziens perfect. Mooie balans tussen chique en sportief. Prachtige blauwe sunburst dial. Mooie blend tussen Explorer I 39mm, Oyster Perpetual 39 en een Milgauss.
Zonder waardeoordeel @rlc,
Ik had sowieso wat op jubilee gedaan(eigenlijk geen Rolex) je hebt er 3 op oyster en das een beetje veel. Vier pilaren… ik vind het allemaal goed en gun iedereen het beste maar 4 pilaren , had ik ook 4 horlogemerken verwacht. Dit is wel heel heel veel van hetzelfde. Ik denk aan iets op leer iets op canvas… vierkant, ovaal, sport, sjiek, enz enz.
Mijn collectie is ook saai maar dat weerspiegelt mijn karakter
Ik ben ook maar saai. Ben inderdaad redelijk Rolex minded, maar mijns inziens is er ook niets wat in de buurt komt van Rolex voor dagelijks gebruik (stalen sport horloges). Rolex is voor mij het summum. Perfectie pur sang. Ik heb genoeg andere merken gehad Omega, Breitling, Tudor, IWC, Tag Heuer maar redden het in bij lange na niet bij Rolex.
Begrijp ik deels wel. Bij intensief dragen.
Maar jij draagt ze niet naar je werk toch?
En ook daarbuiten erg voorzichtig toch?
Dus dan kun je makkelijk een iets minder robuust horloge dragen?
Rolex is top, maar geen perfectie. Patek, VC, Lange, die komen daar al wat dichterbij.
Heb het over stalen sport horloges.
Waarom zou je alleen maar stalen sport horloges dragen bij weinig en voorzichtig dragen? Dan kun je toch juist wat meer afwisselen?
Heel veel plezier van je NA Ralph
Omdat ik dat het fijnst vind.
Ik wacht nog op het telefoontje van de AD…
Wat ook prima is hoor, er is echt niks mis mee! Met een Rolex weet je wat je krijgt/koopt. Maar Breitling, Sinn, bepaalde JC, VC enz zijn voor jouw levensstijl ook echt wel toereikend. En geeft toch wat meer frivoliteit aan je horloges. Maar gelukkig beleeft iedereen de hobby op
zijn manier!! Helemaal prima!
Als het je smaak en stijl is prima… maar voor de kwaliteit en er is zo veel ander moois…
Helemaal goed, dan lekker doen!
Toe toe toe toemaar! Hele mooie collectie. Niet alles is mijn smaak, maar deze is wel heel mooi
Nee helemaal eens!
Patek al geprobeerd?
Schijn je gewoon dagelijks te kunnen dragen
De Nautilus en de Aquanaut zijn werkelijk waar prachtig maar ben (nog) niet in een positie om zoveel geld aan een horloge uit te geven…