Jouw collectie op één foto deel VI

Gelukkig heeft Patek nog heel veel ander mooi spul buiten de gebaande en voorspelbare 2 paden.

30 likes

Er zijn wel meer mooie pateks…

1 like

Heel mooi!!

Kost dat nou? 70k ofzo?

Kan een beetje saai worden. Zeker als ze veel op elkaar lijken.

1 like

€65K ongeveer, waanzinnig mooi maar nét iets te duur voor mij :stuck_out_tongue:

1 like

Alleen die lugs zijn al om te smullen.

1 like

Cool he :sunglasses:

2 likes

Lul niet. Ik weet wel beter. Koop dat ding.

Heb je tenminste 3 mooie horloges :grin:

1 like

Ik kan je vertellen dat dagelijks dragen geen probleem is :+1:

1 like

Ach ja, ik sta er ook zo in: kopen en dragen zonder nadenken.

Maar binnen 30 jaar zegt @RLC: TK mint NIB Rolex submariner

En zeg ik: TK afgeragde Explorer*

Soms denk ik ook wel dat ik beter wat zorgzamer was, vooral wanneer ik weer op een ladder sta te klooien en mijn vrouw roept dat ik die godverdomse Rolex moet uitdoen voor ik begin te prutsen. Maar ja.

*ik ben niet z’n vrouw/vriendin, voor de duidelijkheid, gezien ik weet dat er ten huize RLC misschien wel een gebruikte Explorer is :sweat_smile:

4 likes

Thnx!

1 like

Hehe, ben tevreden met wat ik heb hoor :wink: Sinds vandaag iemand in ons midden die wel de stap heeft durven wagen, en wat een beauty!

2 likes

Zoveel mooier dan een Nautilus….

4 likes

Paar wijzigingen: Seiko SPB149 en Two Tone Tudor prince eruit, Speedmaster en Nieuwe Tudor Prince erin.

27 likes

Poeh, die autavia :star_struck:

1 like

Die gaat ook nooit meer weg, heb ik al bijna 30jaar.

3 likes

Ik geef je geen ongelijk. Is het normaal dat de datum om 4h20 nog aan het draaien is? Die speedmaster mag er trouwens ook zijn hoor.

1 like

Thanks!
En nee dat hoort zeker niet. De Heuer heeft een service nodig, draag hem nu in afwachting daarvan ook niet meer.

1 like

Oooh wowww een Gerald Genta designed IWC Ingenieur :smiling_face_with_three_hearts: 40mm Jumbo toch? Die zijn schaars zeg.

1 like

Een beetje uitgedund voor het einde van het jaar. Dit zijn de absolute blijvers :blush:

Mijn goede voornemen: de set aanvullen met wat kleur, ik heb alweer een en ander op de radar. Prachtige hobby toch!

47 likes