Thanks! Inderdaad de Jumbo Ingy. Dat schaarse heb ik gemerkt tijdens het laten restaureren Sluiting was dun geworden en moest vervangen worden. Was een zoektocht van ruim een half jaar. Maar via dit forum gelukt!
Heerlijke MKII
Gave set zo! Waar denk je aan? Club36 in blauw of oranje?
Dankje!
Een Nomos Neomatik alleszins, misschien een Club of een Metro in een kleurtje, moesten ze wat aankondigen volgend jaar. In de Neomatiks vind ik niet 100% wat ik zoek momenteel en ik wil geen 2 alfa calibers
Ik hoop nog een bronzen Fratelloris te vinden of anders misschien de bronze pointer date met groene plaat. Het kriebelt om de groene bij Jaap weg te plukken.
Ik heb ook nog een GS SBGN005 in de bestelling (voor de 3de keer @daffie )
Misschien nog een microbrand zoals Halios of Autodromo als er wat leuks aankomt.
En op de lange termijn een Reverso, maar dat zal niet voor 2022 zijn
Blijft een prachtige set!
Ha mooi…ik ook 3 keer.
Wat gaat eruit of erbij komen?
Nu toevallig ook eentje onderweg? Great minds…
Mijne wordt geleverd in januari van Solojapan.
Gave set. Helemaal mijn smaak
Lekker man. Blijft gewoon een super GS.
Ps hier ook al een week druk zoekende (GS…en anderszins)…ben er nog niet uit.
Dank!
De keuzestress is mij welbekend. Teveel moois om uit te kiezen geniet van de zoektocht! (Pssst… Snowflake
)
Geen GS…
FTFY
@illewoare: Dank je wel.
Eruit: Core collectie is Lange,JLC en BP. Zep zit al wat langer op de schop stoel maar als ik m dan toch weer pak… Tsja. Voor de rest is nix in de collectie veilig.
Maar Incoming.
@daffie: Momenteel gs loos idd Mja ik weet nog niet waar ik heen wil in 2022. Mss nog een donkere wijzerplaat erbij of zalm. Als ik momenteel voor een GS zou moeten gaan word t ‘ijzig’
Mja heb nog meer hobby’s en wie weet gaat dat wel voor. Iets met een rode punt… Alleen daar heb ik ook weer een horloge voor:upside_down_face:
Less is more. Mooi viertal :-). Als ik zou mogen uitbreiden zou ik iets van kleur erbij doen.
Sluipschutter?
Vind dit ook wel een erg mooie GS. Ik durf het niet meer na een slecht gevoel bij de sbga373 haha.
Nomos is tof. Heb zelf de club campus 38. Mooi merk.
Oeps busted .
Off-topic.
Nee Leica q2.
Hoewel mijn product foto’s vaak niet al te best zijn, hou me meer bezig met landschap en architectuur, vind ik mijn huidige setup best zwaar. Ben gemiddeld onderweg met camera en 2 extra objectieven en statief… Das een behoorlijk aantal kilo. Ik begin oud te worden
Probleem is dat Leica nog altijd peper duur is…