Jouw collectie op één foto deel VI

Dat is het plan! Ik mag niets meer in zwart of wit kopen van mezelf :wink:

Dankje! Ik heb even getwijfeld om hem te verkopen, maar een strapwissel heeft het gedaan. Maar veel GS’en zijn wat klinisch met al die rechte hoeken en perfecte wijzerplaten. De elegance collection is een verademing op dat vlak voor mij. Eens een dagje passen is echt een aanrader! Tip: pas eens een SBGW231, die heeft het gedaan voor mij :wink:

2 likes

Mooi kwartet! Heel benieuwd naar wat erbij gaat komen!

P.s. wat is dat voor fijne etui?

1 like

Heerlijke hobby :slight_smile: Mooi viertal zo, benieuwd wat er qua kleur bij komt.

Was nochtans een mooie set…

2 likes

Dankje!

Heb eens gek gedaan en mijn horloges verwend met een zip box van Delugs. Black friday actie. Prachtige box en mooi compact :blush:

En eindelijk een box met kussentjes waar mijn metalen banden op dicht kunnen.

8 likes

Dankje, ga ‘s even inspecteren :wink:

1 like

Ik ook :wink: Oris of Nomos zijn mijn eerste stops voor kleurtjes. De graal is een Reverso Tribute rood, maar dat zal niet voor direct zijn.

12 likes

Wel een hele mooie :ok_hand:

Super mooi spul!!!

Kijk ook eens bij Bulang. Die heeft ook mooie opties voor veel :ok_hand:

2 likes

Ja dat is precies degene waar ik al naar zat te kijken. Nog net wat mooier, maar moet zeggen dat die van Delugs er ook niet slecht uit ziet!

Maar dit is nog wel even een slag chiquer!
Zag ‘m ook al staan bij die GTG laatst, prachtig!

11 likes

Exact deze staat ook op mijn verlanglijstje :partying_face:

3 likes

Dat is ook echt een uitstekende keuze. Chic horloge met een fantastische kleur.

1 like

Akkoord! En geen sunburst als ik het goed heb, dat vind ik mooier. Helaas nog nooit eentje in het echt mogen aanschouwen, de JLC AD’s zijn dunbezaaid hier. Maar wie weet ooit :wink:

1 like

Zoiets zou wel in mijn eindcollectie passen, mocht ik ooit de rust vinden om tevreden te zijn met wat ik heb.

2 likes

Haha ik doe mee! Ooit, misschien…

afbeelding

3 likes

Say what… :joy:

PS die JPM/bulang zipper is zo gaaf. Als ik een keer richting de 8 ga zou ik het zeker overwegen.

2 likes

Oke, oke. Never mind. :joy:

1 like

Aha logisch, je hebt ook nog geen Grand Seiko gehad :innocent:

2 likes

Pot, ketel. Jij ook niet.

Dat is nieuws voor mij

1 like

Een Snowflake zou nochtans een waardige kandidaat zijn in de plaats van die Datejust.

Die zet veel vinkjes in @RLC zijn boekje: Iconisch model en uurwerk met een verhaal, mooie maat voor zijn pols en de kwaliteit spat van de wijzerplaat af.

Helaas zal hij nooit het licht zien vrees ik :weary::wink:

5 likes

Oh wacht. Van die oude GS’en natuurlijk wel.

1 like