Jouw collectie op één foto deel VI

Zeker! Al is dat eigenlijk wel wat anders natuurlijk. Maar een moderne ook wel eens kunnen bekijken.

1 like

Mooie box. Wat is dit voor iets? Bulang?

1 like

Steken jullie die watchbox dan integraal in de kluis of hoe werkt dat?

Ik zie het graag, zo’n eikenhouten kist met 35k aan horloges erin. Liefst nog mooi tentoongesteld in een dressoir of open kast. Maar ik vrees toch ook dat je het wel heel makkelijk maakt voor het geboefte.

1 like

Om de een of andere reden stoort het me dat voor dat geld er reclame van Bulang op staat. Geen last van?

1 like

Err is een Quartz en non-Quartz versie. De laatste wordt zeker zeldzamer maar ik had er qua prijsontwikkeling meer van verwacht. De Jumbo SL wordt wel eens naast de Royal Oak en Nautilus gezet.

Meer info: http://www.moeb.ch/Ingenieur/03e_Jumbo.html

900 ek voor een horlogedoos? Ik vond mijn roll van 180,- al een belachelijke luxe :sweat_smile:

Het draagt wel bij aan de hobby voor mij om ze leuk op te bergen.

8 likes

Jup. Dan vind ik die van Mirage ook wel wat. Ze hebben nu echt leder.

180 piek

Weg met de Rainer doos en zoiets is ook wel makkelijk.

6 likes

En toch blijf ik erbij een watchroll is makkelijker. :sunglasses:

1 like

Mooie roll! het is gemakkelijk zo als de kussentjes erin schuiven. Met de drukknoopjes is’t wat omslachtiger voor dagelijks gebruik vind ik.

Akkoord! Mooie horloges verdienen een mooie slaapplaats :grinning_face_with_smiling_eyes:

Waarom ben jij ineens roze…… :wink:

1 like

Nee geen last van. Bulang is een mooi bedrijf dus wat mij betreft oke.

2 likes

:grin:

Yes is Bulang!

Als je er liever geen Bulang op wilt hebben kun je ze hier direct bij de producent bestellen: https://www.jeanpaulmenicucci.com/en/

Maar hier ben ik het helemaal mee eens!

En ook hier ben ik het helemaal mee eens, maar ja dat kun je van al die horloges ook wel roepen! :wink:
Het is uiteindelijk 1 groot luxe verhaal die hele hobby. Maar het spul in zo’n super deluxe box zie ik wel zitten!

3 likes

Oh begrijp me niet verkeerd; ik vind Bulang ook een mooi bedrijf, en het gaat me niet om Bulang zelf. Maar zo’n mooie horloge doos, alleen doorgegeven via X terwijl het door Y is gemaakt met reclame van X voelt… raar? Misschien moet ik er ook niet te veel over nadenken :slight_smile:

Ik heb nog nooit een bestellinkje kunnen vinden op die site :man_shrugging: maar ik heb ook nooit direct contact met ze opgenomen om te vragen hoe het werkt, zeg ik eerlijk.

1 like

Ik heb wel contact met ze gehad via Instagram, dan geven ze het huidige aanbod door en kun je eigen wensen doorgeven en bestellen. Maar een online store is ook altijd wel lekker inderdaad…

Waar ik benieuwd naar ben: wat dan het prijsverschil is. Weet jij wat ze vragen voor zo’n leren doosje voor 8 stuks?

1 like

Ik snap wat je zegt maar ik bedoelde dat als er BobsHobbyShop.nl op had gestaan ik het waarschijnlijk ook ruk had gevonden :grin:

3 likes

Bedankt voor de tip :+1:

1 like

Er is niks meer verkocht en er is ook niks meer bijgekomen in de afgelopen week. Volgens mij gaat er ook niks meer veranderen in de aankomende week, dus dit is de uiteindelijke SOTC van 2021.

61 likes

Mooie collectie en mooie foto’s maak je!

4 likes