Jouw collectie op één foto deel VI

Ditto :ok_hand:

3 likes

Voorlopig zo maar even laten… Ik draag thuis alleen de DH en op werk de Casio, dan heb ik toch niks anders nodig, zonde om dan iets te kopen.

Wie weet gaan die vostoks ook nog een keer weg en koop ik gewoon 1 knaller er bij, maar dat is lange termijn.

Eerst op zoek naar een fatsoenlijke president bracelet voor de DH

19 likes

Tussen de €780-€870 afhankelijk van het type leer dat je kiest. Beetje vergelijkbaar met Bulang…

2 likes

Finale stand voor dit jaar

Nieuw dit jaar

• Zenith Type 20
  • Zenith EP Tipo CP-2
  • Certina heritage Chrono
  • GS SBGR099 (42mm - Automaat)
  • Cartier Le Must
  • Omega Master 300
  • Staudt Chrono

De verrassing is de Certina. Weliswaar slechts een 7750 maar qua ontwerp voor my "spot-on’
Heritage in nieuw jasje is het wel voor mij

Daarnaast 9 van de 13 zonder datum venster

Wens jullie allemaal mooie dagen en een gezond 2022

47 likes

Die zenith linksboven is echt top :ok_hand:

Die Tipo is zo tof! Mooie verzameling.

1 like

Ja dat is wel een out of the box exemplaar en mijn beste catch omdat het horloge niet eenvoudig te vinden/kopen is

1 like

De Tipo is gewoonweg geen fotogeniek horloge maar aan de (grotere) pols prachtig.

1 like

Bulang zou een optie zijn voor mij,

zeker niet :joy:

2 likes

Tijd voor nieuwe aanwas.

25 likes

Er is wat beweging geweest.
VC en Lange eruit, Patek erin:

Het is wel weer even goed geweest voor dit jaar.

78 likes

Prachtige verzameling. Echt heel gaaf. Helaas doet de Patek het niet voor me, maar dat neemt de shine van de gehele verzameling niet weg.

Edit: ik lees net je NA topic erover. Natuurlijk een magnifiek horloge, begrijp me goed. Design wise alleen niet helemaal mijn ding.

6 likes

Door de PP is de set wat uit balans. Denk dat er volgend jaar nog meer moet bewegen om de balans te herstellen…:slight_smile:

Haha jij praat hem een koopziekte aan. Mooie verzameling @Bwatched :+1:

1 like

Schitterende stukken. De Reverso staat er 2x in dus op dat plekje kan nog wat sportiefs…. :smirk:

6 likes

Haha de Airking van Mevr. @Bwatched is in gedachte al het huis uit! :wink:

2 likes

De laatste keer dat ik checkte was ik geen koorddanser. Balans is voor mij minder belangrijk dan de aanschaf van een droomhorloge :innocent:

Hahah, no worries. Ik ben al druk genoeg met m’n eigen overwegingen, gelukkig trek ik niets aan van het goed bedoelde advies van forumleden :nerd_face:

Thanks!

Thanks! Laten we binnenkort een biertje doen, dan kan ik hem showen.

Hahahah, Dat krijg je ervan als je Champagne drinkt bij het ontbijt.

:zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face:

4 likes

In de zomer van 2022 kom ik hierop terug!

3 likes

Hierbij een update van mijn collectie (met projecten), mist enkel nog zm2 vintage chrono’s, 2 art deco Pontiac en de Seiko solar

35 likes

Toffe foto :grin::+1:. De horloges kan ik helaas wat moeilijk zien van deze afstand.

1 like