Jouw collectie op één foto deel VI

Paging @daffie

1 like

At your service. :grin:

@MrMojo ik heb een Oris 65 Glow die op zich wel weer weg mag…mocht je interesse hebben geef maar een gil. :wink:

2 likes

Haha, 1000 heerlijke fotos geplaatst door jou en nu flipperen :wink: Ouwe influencer!

1 like

Bedankt voor de notificatie! Ik doelde alleen specifiek op dit model.

8 likes

Ah…begrijpelijk want dat blijft gewoon de mooiste.

2 likes

Van bovenstaande horloges heb ik in 2021 afscheid genomen en met onderstaande horloges ga ik 2022 in.

Ik durf inmiddels van geen één horloge meer te zeggen dat het een “blijvertje” is. Ik verwacht dat de eerste die er nu uit zal gaan de Seiko SPB149J1 zal zijn omdat de Omega Planet Ocean net als nieuwe duiker binnen is gekomen.

Maar het kan ook zo zijn dat er een ander horloge met blauwe wijzerplaat eruit gaat om plaats te maken voor een horloge met zwarte wijzerplaat.

Of toch één van de twee Zenith’s?
Nu al keuzestress! We gaan het wel zien in 2022! :sweat_smile:

32 likes

Thanks Rick! En zoals je ziet de Seiko die ik van jou heb overgenomen heb ik nog steeds. Ik zag dat jij ook weer een mooie nieuwe Seiko gekocht hebt. Nog dichter bij de originele 62MAS. :ok_hand:

1 like

Gewoon alle Rolex eruit geflikkerd :+1:t2:

Erg mooi die Zenith Chrono :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Wel echt een beauty hoor! :star_struck:

Geen idee, maar heb hem over een paar dagen al bijna een jaar. :partying_face:
Hij heeft het in ieder geval langer volgehouden dan de andere horloges.

1 like

Heel mooi hoor! Ben benieuwd of je hem vaak gaat dragen naast je andere geweld, maar hij is prachtig!

1 like

Hoeveel horloges kunnen er in?

Wauw, respect. VC met afstand gaafste horloge in de collectie. Ben benieuwd welk horloge dat gat gaat vullen…

1 like

Mooie collectie. Wat je hebt laten gaan ook!

Het geld zou in mijn zakken branden haha. Wat zijn je ideeen?

1 like

8 stuks in deze :blush:

29 likes

Wijs besluit. Zowel de Reverso als de ZEP zijn wat spannender. Voor de rest een mooie set :ok_hand:

1 like

Hoe bevalt die Seiko Matcha trouwens, staat op mijn shortlist :sweat_smile:?

Top collectie trouwens!!

1 like

Cool ding maar wel een beetje groot. Ik heb ook nog geen betere band dan de OEM band ervoor gevonden :slight_smile:

1 like

Ja dat was die zeker :see_no_evil: Maar hij was teveel waard geworden om hem nog met een goed gevoel te durven dragen. Ik blijf liever onder de 20K grens en nog liever onder de 10K qua waarde. Puur voor mijn eigen gemoedstoestand :wink:

Hahaha ooh dat gevoel heb ik zeker :smile: Maar op bijna alles zit helaas tegenwoordig een wachttijd, anders waren die twee gaten al opgevuld :slight_smile:

Op dit moment zit ik hier aan te denken:

Maar die Chopard kan nog een GP Laureato worden of een IWC Ingenieur (Genta design die hopelijk dit jaar nieuw uitkomt) of een Zenith Defy Skeleton of iets heel anders. We gaan het zien!

8 likes

Echt, dacht 38,5mm toch? Alsnog groot dus?

1 like

Oh, Matcha! Te snel gelezen en las Manta, als in de duiker.

Nee die is perfect voor het geld. Heel erg blij mee.

2 likes