Jouw collectie op één foto deel VI

38 likes

Op dat het maar weer een mooi jaar mag worden :beers:. Dit is voor mij het setje waar ik 2022 mee in ga…

30 likes

:clap:t2::clap:t2::clap:t2:

1 like

Bedankt :grinning:

De stand van zaken begin 2022. Ik borduur nog wat voort op deze piste dit jaar.

40 likes

Er mag er nog eentje bij komen op de plek van Burgerking, maar anders zag de collage er zo beroerd uit :sweat_smile:

1 like

Thanks, ik ga dit jaar ‘s wat spannender dingen proberen! Maar kan ook al heel erg genieten van wat er al is! :wink::facepunch:t3:

1 like

Vanwege de Seamaster een update

:slightly_smiling_face:

58 likes

Gaaf hoor :heart_eyes::heart_eyes:

Is de Datejust eruit ?

1 like

Ja die is al een paar maanden weg, daar is de Yacht-Master voor in de plaats gekomen.
Voor mij alleen nog maar “sporthorloges” :slightly_smiling_face:

2 likes

Haha had ik ook met de Datejust, prachtig horloge maar meer een sieraad :grimacing:

Lekker bij de sportmodellen houden :facepunch:t2:

Ps: ben wel benieuwd naar de Omega :sweat_smile:

2 likes

Die heeft me zo positief verrast want ik had eigenlijk een andere op het oog, ging erheen om hem te bekijken maar was er meteen weg van, echt een waanzinnig stoer ding.

Zodra het weer kan maar eens koffie gaan drinken of/en een hapje eten :slightly_smiling_face::+1:

15 likes

Ja lijkt me een goed plan en mocht je er toch vanaf willen of twijfels hebben hoor ik het graag van je maar liever even bijkletsen/passen :muscle:t2:

1 like

Toolwatch much?

Is die CwC de sapphire? Bevalt hij? Verkopen?:grin:

1 like

Mijn collectie is de afgelopen tijd heel erg veranderd. Bijna alles eruit en langzaam weer opnieuw aan het opbouwen.

Mijn excuses voor de slechte foto. Ga proberen een andere keer betere foto’s te maken maar voor nu geeft het een beeld.
IMG_1632

Van links naar rechts:

1. Rolex datejust 16234
  2. Omega Constellation quartz
  3. Citizen NY0040-17LE
  4. Longines Ultra Chron (moet ik nog een mooi bandje voor kopen)
  5. Vintage Citizen
  6. Certina quartz (erfstuk)
  7. NOS Universal Genève dress watch (quartz)

Nu ben ik nog aan het kijken om iets toe te voegen (en op termijn gaat de vintage citizen, Universal Genève en wellicht nog wat andere horloges het veld ruimen).
Ik zit nu te kijken naar Grand Seiko, Blancpain en Parmigiani Fleurier.

6 likes

Jip. En een bewuste keuze ook nog. Daarvan weet ik tenminste dat ik ze ook zal dragen. Enige soort van dress watch die ik serieus overweeg is de longines sector dial. Deze👇

Neen. Plexi. Bevalt super, ben voor ingeschreven op een speciale editie die ergens in mei geleverd word. Deze gaat nergens heen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

10 likes

Cool. Die seamaster heeft veel gelijkenis met de yachtmaster, maar toch heel anders!

2 likes

De bezels lijken inderdaad op elkaar, de rest is compleet anders.
.

1 like

Maar met die brushed case kun je de Longines nauwelijks een dresser noemen. Wel heel tof horloge!

1 like

Klopt. Denk dat dat samen met de afleesbaarheid de aantrekkingskracht is voor mij.