Een reverso?
Ooit gehad?
Een reverso?
Ooit gehad?
Als je eentje voor een leuk prijsje vindt wil ik m wel van je overnemen.
Die Blancpain is toch ook in perfecte staat gediscontinueerd en uit 2020!
Of ja, een blancpain diver!
Tis een limited net iets anders dan discontinued…maar goed dat is muggenzifterij denk dat mijn rollie best weg kan, heb deze ooit voor een vriend gekocht…en is ‘makkelijker’ aan te komen dan de bp
En makkelijker af te komen ook…
Ik doe je wel een vriendendienst en neem
Je rollie over voor een vrienden forum prijs
Volgens mij beide limbo’s dus zo gepiept
Dat klopt…niet iedereen schat schoonheid gelijkwaardig in, maar het viel me toch mee hoeveel mensen willen ruilen, juist met Rolex…
Mijn vrienden liggen in Margraten op het kerkhof:rofl:
Die Vertex en Damasko blijven top!! Mooie verzameling.
Balen dat ik niets had in de staatloterij, volgend jaar weer proberen
Zonde dat je 'm weg doet, zo een schitterend stuk.
Heel lekker plaatje dit!
Haha ook ik had niets…
Ook ff tijd gehad om wat foto’s bij elkaar te zoeken hier en de huidige collectie te ‘vereeuwigen’
Het modernere spul
Mooie mix van diverse merken. Oudste horloge in de collectie is de Speedmaster uit 2009. In 2021 zijn de Pelagos, Minerva, IWC en Reverso erbij gekomen. Voor de rest wat meer tool dan dress (van 34mm tot 45,5mm), maar dat ben ik zelf ook. 7 van de 12 zijn manufactuur uurwerken en geen enkel uurwerk is hetzelfde. Misschien is dat wel de enige overeenkomst in de collectie.
En de vintage collectie.
Naar de meeste vintage horloges niet echt op zoek geweest maar gewoon tegenaan gelopen in de afgelopen jaren. Dat is uiteindelijk gegroeid tot een collectie van 12 stuks. Totdat ik deze foto had gemaakt, had ik niet door dat t er al 12 waren . De vintage projectjes staan er nog niet tussen. Heb namelijk nog eenzelfde UG van de Italiaanse spoorwegen. Ik vind het oprecht wel leuk om vintage af te wisselen qua dragen. Afgelopen maand alles wel een keer gedragen.
Voor 2022 staat behalve een DC80 en een FXD niks op de agenda. Wil denk ik wel wat gaan uitdunnen. Waarschijnlijk de Reverso, Pelagos, Nomos en wat vintage spul die eruit mogen. Ben er nog niet uit.
Mooie diverse collectie
Mooie stukken zitten daartussen.
Die Heuer is leuk!!
Kloterige is alleen dat de regatta functie niet werkt. Er mist een asje met wieltje. Originele delen zijn niet te vinden en een donor kost al snel 1000 euro.
Hm dat is dan weer zonde…
Die linksonder is de voorloper van de Hamilton Khaki Field neem ik aan? Gewoon bijna 1 op 1
Idd een field watch gemaakt door Benrus, een van de leveranciers destijds. Deze is uit augustus 1966
Gave collectie!!
Wat een top collectie is dit zeg!! Complimenti!