Jouw collectie op één foto deel VI

Nee, die heb ik sinds vorige week afgeschreven, toen heb ik er een boel in Duitsland gepast.

Ik kan niet genoeg redenen vinden om een Monoface om te klappen en een Duoface vind ik te lomp.

2 likes

Heel leuk! Je vintagecollectie is net zo leuk als je moderne!

1 like

Waaw. Idd zowel bij de moderne als bij de vintage zitten echt prachtige stukken tussen. Zonde dat die Heuer (aquastar) niet volledig functioneert. Wat is het verhaal er achter? Een samenwerking tussen Aquastar en Heuer?

1 like

Heel gaaf, zowel vintage als ‘nieuw’!

Als ik moet kiezen;
Nieuw de IWC die zie je nooit!! :+1:t3:
Vintage de UG…

Maar gelukkig hoe hoef JIJ niet te kiezen

1 like

Misschien een Reverso Tribute 85th Anniversary dan.

Deze is zelfs kleiner dan een Monoface!

10 likes

Nice, daar zit echt wel een boel leuks tussen. :+1:

1 like

Ja volgens mij wel. Heuer had toen nog geen eigen regatta’s. Hier schijnen er ook maar erg weinig van te zijn.

1 like

Naar de IWC ben ik een tijdje op zoek geweest. Blij dat ik er een heb gevonden. Welke UG bedoel je: de dresser of de onderste?

Beide hele mooie sets. Genieten hoor :clap:t2:

1 like

Hij bevalt mij prima,niet echt goedkoop maar wel hele goede kwaliteit (echt leer) en als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je ook nog eens 10% korting op de aanschaf prijs :+1: dus de moeite waard om te proberen.

1 like

24 likes

Ik vind de Day-Date veel toffer dan de gouden Datejust. Daarnaast heb je al een Datejust. Zou die gouden Datejust dus opofferen voor meer variatie…

Dat gezegd te hebben heb je wel een onwijs gave collectie kerel! :sunglasses::+1:

2 likes

Ook heel gaaf natuurlijk!! En idd BIJNA nooit

1 like

Toch weer onrust in de collectie.
Denk dat ik het merendeel (de datejust, longines en omega) toch weer weg ga doen😅. Wat een hobby😂. De Grand Seiko gaat (hopelijk) de eerste worden de mijn flipperen kan weerstaan, wat een beauty😍

25 likes

26 likes

Niets hoogstaands, maar leuke horloges!

29 likes

Veel veranderd het afgelopen jaar, de huidige strand tot nu toe…

29 likes

Goed begonnen = half gewonnen! :grinning:

Dat er toch nog enkele mogen bijkomen.

15 likes

Heel vet deze Baltic :slight_smile:

1 like

Veel gehoorde commentaar is dat Baltic het vooral van hun dial-design moet hebben, maar dat doen ze imo uitstekend. Nu ik hem al een klein weekje rond de pols heb, vind ik het een heel elegant horloge. Baltic maakt goede keuzes qua welke elementen en details met elkaar te combineren.

Bij mijn zoektocht ben ik ook even blijven stilstaan bij de Longines Heritage Sector, maar als je daar ziet hoe ze de 6 afsnijden met hun KS complicatie… Konden ze daar voor €2000 niet een beetje meer moeite in gestoken hebben? Sjonge…

1 like