Jouw collectie op één foto deel VI

Zeker! Ik durf al t geflipper tussendoor niet eens erbij te zetten. Dit was iig de eindstand toen :sweat_smile:.

Hmm… als we toch voor co-ouderschap gaan kunnen we ook even hard sparen. Dan wisselen we om de 6 maanden tussen Vertex en Hermes :sunglasses:

3 likes

:joy::ok_hand:

Z(1)

1 like

Heel vet apparaat :star_struck:
(Die anderen ook natuurlijk, maar dit is stuk minder bekend)

Wat een gave set zeg!

1 like

4 stukken naast de begane paden… heel mooi! Die Minase wijzerplaat is wel heel gaaf :sunglasses:

1 like

Wat een straf zeg om het hiermee te moeten doen :joy::joy:

1 like

Super set! Genieten

1 like

Je hebt wel balans gevonden. Mooi setje zo :ok_hand:t2:

1 like

Inruilen tegen die nivada!

of een 13ZN, doe eens gek :slight_smile:


Breitling steelfish er uit en een Rolex explorer II er in.

27 likes

Ik ben nu een jaar of dertien met het horlogevirus besmet maar ik kan wel zeggen dat ik erg blij ben met mijn huidige verzameling.
Misschien niet de meest gevarieerde maar wel helemaal mijn smaak😁

39 likes

Lekkere collectie :sunglasses:

1 like

Die anOrdain past er prima tussen zo! Lekker setje :slight_smile:

1 like

Hartstikke mooi

Geen enkel probleem, met name die minase en de fortis :star_struck: pffff zo mooi

1 like

Wat is de ref van die JLC moonphase chronograaf?

Kijk even op de JLC site?

De officiele collectie bevat ook nog een G shock - voor tuinieren/ klussen etc. En een AWCO/ Squale Fifty Fathoms ode - nog nooit gedragen.

De echte collectie bestaat uit 2 horloges Rolex Explorer (laatste serie uit 2010) en Lange und Sohne 1815 uit 2021.
Eigenlijk een perfecte collectie. Want verschillend genoeg en altijd iets tofs om de pols.
Stiekem aan het kijken voor een derde - maar nog aan het uitzoeken wat nu echt DE aanvulling is op
deze twee:
Cartier Santos, El Primero Original of Shadow. Two tone Rolex. JLC Reverso of een van die deep sea varianten(memovox, chrono).

Dat gaan we dit jaar maar eens rustig bekijken.

39 likes

Super gave set van twee. Die Lange is zo mooi en heerlijk dat die lekker veel gedragen wordt zoals het hoort :slight_smile: