Jouw collectie op één foto deel VI

Breitling steelfish er uit en een Rolex explorer II er in.

23 likes

Ik ben nu een jaar of dertien met het horlogevirus besmet maar ik kan wel zeggen dat ik erg blij ben met mijn huidige verzameling.
Misschien niet de meest gevarieerde maar wel helemaal mijn smaak😁

37 likes

Lekkere collectie :sunglasses:

1 like

Die anOrdain past er prima tussen zo! Lekker setje :slight_smile:

1 like

Hartstikke mooi

Geen enkel probleem, met name die minase en de fortis :star_struck: pffff zo mooi

1 like

Wat is de ref van die JLC moonphase chronograaf?

Kijk even op de JLC site?

De officiele collectie bevat ook nog een G shock - voor tuinieren/ klussen etc. En een AWCO/ Squale Fifty Fathoms ode - nog nooit gedragen.

De echte collectie bestaat uit 2 horloges Rolex Explorer (laatste serie uit 2010) en Lange und Sohne 1815 uit 2021.
Eigenlijk een perfecte collectie. Want verschillend genoeg en altijd iets tofs om de pols.
Stiekem aan het kijken voor een derde - maar nog aan het uitzoeken wat nu echt DE aanvulling is op
deze twee:
Cartier Santos, El Primero Original of Shadow. Two tone Rolex. JLC Reverso of een van die deep sea varianten(memovox, chrono).

Dat gaan we dit jaar maar eens rustig bekijken.

36 likes

Super gave set van twee. Die Lange is zo mooi en heerlijk dat die lekker veel gedragen wordt zoals het hoort :slight_smile:

Ja, doordat het een chrono is, ook sportief genoeg om in het weekend te dragen met t shirt en spijkerbroek.

Blijf soms denken dat ik nog net iets liever de versie met zwarte wijzerplaat had gehad. Al is de zilveren plaat dan weer een mooie aanvulling op de Explorer.

Maar goed. Deze kwam als tweedehands op mijn pad en dan geldt ook bij de aankoop van een Lange: Beggars can’t be choosers. :sunglasses:

2 likes

Perfecte two piece! Je hebt niks meer nodig.

1 like

@Bwatched. Thanks. Jouw collectie mag en ook absoluut zijn :star_struck: en een van de 6 is jouw schuld dat ik die heb aangeschaft :blush:

@koekoek. Klopt inderdaad maar ook in Hamburg gaat t niet lekker met Covid en ik wil dit liever toch zelf gaan ophalen…. Dus de mail met hij is klaar om op te halen mag van mij betreft snel komen.

@Rolopalooza @purple300 en @Johnnygoud:

Dank jullie wel.

Dit jaar word t nog lastig wat er eventueel nog bij gaat komen. Zwart/ antreciet of kleur. (Rood, lichtblauw of zalm) heeft de voorkeur maar toch staan er toch een aantal op de lijst waaronder 2 Cartiers die toch weer een lichte wijzerplaat hebben…

3 likes

Hele mooie set. Echt top. En inderdaad aanvullend aan elkaar.

Dit wordt de grote uitdaging:

Ik heb ze allemaal gezien en foi foi daar is niet tussen te kiezen.
De vraag is welke koop je als eerste!

:sunglasses::beer:

Ok. Begin van dit topic heb ik mijn collectie geplaatst.

Ik denk dat zal zowel even blijven.

Toch binnen afzienbare tijd een wijziging of 2 :see_no_evil:

Had nooit gedacht dat ik kleurtjes zo leuk zou vinden. :wink:

59 likes

Super setje.

Favoriet: Manufacture

1 like

Zon 817 is toch mooi spul zeg. Je hele collectie is bizar, maar elke keer als ik die Breitling zie, maakt mn hart een sprongetje :drooling_face:

2 likes

Wat een set @Brick. Niet normaal vet! Genieten :slight_smile:

1 like

Wauw, dit zijn allemaal favorieten.

Heb je geen last (voor zover we van last kunnen spreken) van de overlap tussen de sub en de SD?

1 like