Wat een prachtige diverse collectie
Mis alleen een mooi duikers horloge
Wat een prachtige diverse collectie
Mis alleen een mooi duikers horloge
Deze top collectie moet ik toch maar eens van dichtbij bekijken
Merci.
Ik snap je opmerking. De Hulk is weg, ik mis hem niet. Deze kunnen bovendien allemaal dieper dan ik nooit hoop te zinken.
Ja dat geloof ik graag dat je nooit dieper komt of hoopt te komen
Ik bedoelde inderdaad meer het model
Ja ik vind deze dus ook echt mooi. Maar ben bang ook alleen leuk en dat het weinig gedragen wordt…
Leuk horloge maar gaat het niet redden tegen het andere geweld van je….
Tuurlijk wel. Op vakantie, aan het strand, bij de BBQ. Alle momenten waar de andere te “kostbaar” voor zijn
Hoe dan ook, mooie set! Een Tudor Pelagos FXD zou ook een leuke toevoeging kunnen zijn. Als ik geen BB58 had, dan stond die bovenaan mijn verlanglijstje
En een chrono? N coole tudor of zo? Of zo’n breitling premier? Ikzegmaarwat omdat ik voor nog meer kleur zou gaan. Of n zenith a38x ?
Duiker zou ik niet doen, zoals gesteld, dat gaat t niet houden.
Als t niet goed voelt, zoveel, eerst ene er uit. En rustig genieten. Tot de ‘jeuk’ terugkomt, en dan kun je een nieuwe terug voor jezelf goedpraten.
Go with the flow!
Dit was de collectie eind 2020:
En dit is de situatie nu:
Het plan om het rustig aan te doen met flipperen is behoorlijk mislukt . Maar zowaar: de overstap van vintage naar modern is gemaakt met de Santos! Het is niet heel erg uitgebalanceerd (veel goud, geen duiker), maar dit past bij me; ik draag nu eenmaal graag dressers met af en toe een chrono.
Ik vind rustige tinten beter bevallen op termijn. Na een blauw/groen/oranje Milgauss en Hulk.
Daar heb ik wel iets mee! Looks en uurwerk spreken echt aan.
Bijna altijd
Of een Portugieser chronograph ?
Duidelijk thema met een paar mooie zijsprongen. Die (rose?)gouden Constellation is ook fraai zeg
Mooi man en je OP is dat 41 of 36?
Een gmt eruit. Een is wel genoeg
41mm
Prachtige vintage stukken!
En de Santos mag er wezen.
Is die Longines rose goud? Wat een knaller is dat
Is inderdaad erg lekker! Krijgt hier veel draagtijd.
Ook op staal heel erg fijn… misschien nog wel fijner
Dank! Beiden zijn rose goud inderdaad (zelfs de wijzerplaten). Toch zit er behoorlijk wat verschil in de tint. De Longines (uit 1962) is meer rood, de Omega (uit 1954) meer roze. Vooral die Longines is een echte discobal .
Bedankt! De Santos vond ik op foto’s lange tijd niet zo bijzonder. Maar na er een gepast te hebben bij een forumgenoot, was ik direct om. De band is ook echt geweldig.