Die plaat is ook schitterend.
Letterlijk en figuurlijk, haha.
Dude
Prachtige (vintage) collectie!
Na het vertrek van de Speedy bestaat mijn vintage gedeelte alleen nog maar uit dressers.
Nog steeds verbaas ik me erover wat voor prachtige vintage horloges er te koop zijn voor bescheiden bedragen.
Schitterend
Wat een prachtige collectie!
Dank! Prachtig ook, vooral die slate dial polerouter … Jouw opmerking is precies de reden dat het zo moeilijk voor me is om de overstap naar modern te maken. Hetzelfde geldt overigens voor de stap naar het merk met de kroon. Ik zou bijvoorbeeld heel graag een 1803 bezitten. Maar gezien de prijzen kan ik het (nog) niet naar mezelf verantwoorden.
Die prijzen zijn ook belachelijk geworden. Zowel vintage als nieuw (grijs). Dus ik begrijp je volledig.
Bijzondere hobby hebben we soms… Van een doos vol, via vintage en alleen Swiss only weer terug naar een " one watch" collection. The Cititzen AQ4020 wint gewoon van de rest. Voor de sportievere/klus dagen ligt de G-shock GW-M5610-1ER ernaast in de horlogedoos.
Nu dus de volledige “collectie” Japans, Solar en met een afwijking van max 5 sec per jaar.
Meer heb je niet nodig inderdaad . Prachtige Citizen!!
Dat bandje staat ook tof op jouw citizen!
Oké, zal ik mijn bescheiden doosje ook even showen.
Kunnen er nog 4 bij en één om de pols maakt 5.
Denk aan:
nog één Breitling
een Tag Heuer
een Longines.
En er staat nog een Vertex hoog op mijn lijstje…
Vandaag de collectie eens boven gehaald en op de foto gezet. (exclusief mijn WO2 Universal Genève ‘Wilhelmina’)
Damm wat zijn die Polerouters mooi!!
Die moet er hier ook maar eens komen.
Geweldig. Eén van de mooiste collecties op HF!
Mooi hoor Tom. Pracht collectie.
Dank, ook al zou ik zelf niet zo ver willen gaan .
Hele mooie set! De afwezigheid van een secondewijzer op de JLC vind ik eigenlijk heel tof.