Jouw collectie op één foto deel VI

Die plaat is ook schitterend.

1 like

Letterlijk en figuurlijk, haha.

1 like

Dude :ok_hand:

1 like

Prachtige (vintage) collectie!

Na het vertrek van de Speedy bestaat mijn vintage gedeelte alleen nog maar uit dressers.

Nog steeds verbaas ik me erover wat voor prachtige vintage horloges er te koop zijn voor bescheiden bedragen.

42 likes

Schitterend

1 like

Wat een prachtige collectie!

1 like

Dank! Prachtig ook, vooral die slate dial polerouter :drooling_face:… Jouw opmerking is precies de reden dat het zo moeilijk voor me is om de overstap naar modern te maken. Hetzelfde geldt overigens voor de stap naar het merk met de kroon. Ik zou bijvoorbeeld heel graag een 1803 bezitten. Maar gezien de prijzen kan ik het (nog) niet naar mezelf verantwoorden.

1 like

Die prijzen zijn ook belachelijk geworden. Zowel vintage als nieuw (grijs). Dus ik begrijp je volledig.

1 like

Bijzondere hobby hebben we soms… Van een doos vol, via vintage en alleen Swiss only weer terug naar een " one watch" collection. The Cititzen AQ4020 wint gewoon van de rest. Voor de sportievere/klus dagen ligt de G-shock GW-M5610-1ER ernaast in de horlogedoos.

Nu dus de volledige “collectie” Japans, Solar en met een afwijking van max 5 sec per jaar.

478970FB-72DE-4541-B42A-ECC78D237862

23 likes

Meer heb je niet nodig inderdaad :+1:. Prachtige Citizen!!

Maar weer eens de hele collectie op de foto gezet :slight_smile:

29 likes

Dat bandje staat ook tof op jouw citizen! :+1:

1 like

Oké, zal ik mijn bescheiden doosje ook even showen.
Kunnen er nog 4 bij en één om de pols maakt 5.
Denk aan:
nog één Breitling
een Tag Heuer
een Longines.
En er staat nog een Vertex hoog op mijn lijstje…

23 likes

Vandaag de collectie eens boven gehaald en op de foto gezet. (exclusief mijn WO2 Universal Genève ‘Wilhelmina’)

:upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

36 likes

Damm wat zijn die Polerouters mooi!!
Die moet er hier ook maar eens komen.

1 like

Geweldig. Eén van de mooiste collecties op HF!

1 like

Aardig bezig met downsizen.

Nog 6 stuks nu.

68 likes

Mooi hoor Tom. Pracht collectie. :ok_hand:

1 like

Dank, ook al zou ik zelf niet zo ver willen gaan :sweat_smile:.

Hele mooie set! De afwezigheid van een secondewijzer op de JLC vind ik eigenlijk heel tof.

1 like