Nee. Diaboliq. maar idd erg mooi.
Bekijk zn instagram maar eens
Gaaf setje
Niet normaal wat een dikke collectie!!!
Bijna hetzelfde als jouw collectie!!
Valt wel mee toch. Allemaal net anders.
Moet zeggen dat ik die Grand Seiko zo ook wel echt lekker er tussen vind staan.
Als je dan 4 Rollies moet hebben, is dit wel een mooi uitgebalanceerd kwartet
En die GS vind ik ook schitterend
Thanks!
Juist die staat in het blauw, de witte plaat is geweldig maar het klokje zelf is het niet altijd voor mij. Er moet wel sowieso een lichte plaat terugkomen voor in de plaats als die weg is…
Thanks! Ik weet niet waar het mis is gegaan haha, wel een grote voorliefde voor het merk. Ik zou zeggen dat dit de basis is en er vanaf hier wordt uitgebreid naar andere merken … zit al wat te azen op omega,zenith etc. Ik dacht laatst laat ik een VC overseas halen maar ik had niet door dat die in dezelfde periode als de rolex gekte ook door het dak zijn geknald, dus die komt er niet meer
Om te beginnen: hele fijne set! Die GMT vind ik de mooiste moderne TT van Rolex
Ongevraagd advies: een Reverso of iets van Cartier met een lichte plaat is én cool én verkrijgbaar. Niet omdat ik ze ook heb, maar gevoelsmatig past dat hier lekker bij.
Mooie collectie! De Rootbeer staat hoog op mijn wensenlijst evenals de VC Overseas lastige opgave om een van beide tegen een redelijke prijs te vinden
Een samenvatting van de pronkstukken.
Er volgt dit jaar hopelijk een Tudor FXD of een Speedmaster (hesalite).
Ook niet voor het nieuwe model?
Goede suggesties maar toch met 27 jaar een iets te hoog oude … ahum… gehalte haha.
Haha je eerste reactie snap ik, maaarrrrr: zeg nou zelf. Hipper dan met dit erbij wordt een set toch niet?
(Stockpics)
Beide combineren ook uitstekend met sneakers en een hoody, zeker de Santos. Geloof het of niet.
Het zit allemaal tussen de oren
Ik heb me alleszins laten noteren voor een seintje als er een Santos binnenkomt hier bij de AD. Bij sneakers, jeans en een polo, waarom niet!
Zeker waar! Het is ook gewoon een sportief horloge van Cartier
Die JLC is ook gestart als een polo horloge.
Nog even de huidige set. De SBGN005 zit al in zijn doos, die gaat plaats maken voor een Santos
Omdat zo’n groepsshot nooit elk horloge tot zijn recht doet komen:
Mooie set!
Welke oris is dat? Gaaf