Jouw collectie op één foto deel VI

Dank! Dat is een Fratelloris :slight_smile:

2 likes

Nice!

Hele leuke collectie zeg, mooi!

1 like

Fenomenale collectie en hele gave stukken ga je nog toevoegen. Helemaal top gewoon!

1 like

15 likes

Ik vind het heel gaaf voor je dat je zo blij bent maar 6 dezelfde dj’s gaat wel een beetje ver…

16 likes

Even de introductie van een NA op Instagram.

Dank je! Ik heb ook de indruk dat ik stilaan alle vinkjes gezet heb. Ik heb niet zoveel meer op mijn wishlist staan.

Wel sowieso een medium Cartier Santos als mijn guilty pleasure en een frisse witte plaat op staal voor de zomer.

Verder zien we wel weer wat er nog komt. Oris en Nomos blijf ik sowieso op de voet volgen :blush:

1 like

Die Cartier is wel een leuke aanvulling nog inderdaad. Een Nomos met een kleurtje ook. Verder heb je een hele diverse collectie, die fralloris is echt een leuke toevoeging!

1 like

Daar zit ik ook nog wat op te wachten! Nomos kennende komt er vast wel weer een en ander uit dit jaar. Ik hoop op wat kleurtjes in de andere lijnen behalve de Club. Een Metro in muntgroen bv of iets anders verfrissends… :crossed_fingers:

Ik ben er ook erg door gecharmeerd! Eens niet de veilige keuze nemen, ik kan het iedereen aanraden!

:pray:

Dat is mijn bedoeling ook, ik probeer er zoveel mogelijk overlap uit te houden. Anders word ik weer onrustig. :sweat_smile:

2 likes

Pff ik heb vanavond even dit topic doorgescrold en wat een heerlijke sets allemaal! Geeft ook weer genoeg voer tot nadenken voor je eigen “collectie”.
Zal hier nu geen foto delen, dat komt wel als de nieuwe Speedy binnen is. :tada:

13 likes

image

3 likes

Mooi duo hoor :sunglasses: enjoy

1 like

Een doosje vol. Best een fijne set zo.

72 likes

Ha, dat mag je wel zeggen! Gaaf!

1 like

Laat dat best maar weg. Man man man wat een collectie :heart_eyes:

Best oké ja.

Poe, da’s een heerlijk stel zeg!

1 like

Die groene Cartier vind ik gaaf!

Thanks allemaal!

Tof ding he! Ik vind deze echt boven verwachting gaaf!

1 like